Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Burkina Faso’lu kadınların güzellik sırrı Shea Yağı L’OCCITANE’la Türkiye’de...

Shea yağı binlerce yıldır Burkina Faso’lu kadınların zorlu iklim koşullarında ellerini ve yüzlerini korumak için kullandığı doğal bakım ürünlerinin içeriği oldu. 1980’lerden bu yana Burkina Faso’lu kadınlar ile yapılan 30 senelik ortaklık sonucu L’OCCITANE Shea yağının gücünü kremlerine taşıdı. Shea ürünlerinden oluşan ürün gamı Shea’nın doğanın mucizesi olarak nitelendirebileceğimiz hikayesini onurlandırırken, yenilikçi ve öncü yapılarıyla cildi besleyen bir örtü gibi kaplıyor, tüm gün cildin pürüzsüz ve nemli kalmasını sağlıyor.

Burkina Faso’lu kadınlar, ciltlerini koruyan yağı elde etmek için önce Shea fındıklarını geniş sepetlerde toplayıp, daha sonrada geleneksel yöntemler ile Shea yağını elde ediyorlar.L’OCCITANE, Shea vücut grubu ürünleri geleneksel üretim yöntemlerinin geleceğe taşınmasını da sağlıyor.

En güçlü besleyici yağ

Shea meyvesi ısıtıldığında ortaya çıkan özüt ise saç ve ciltteki lipitleri besleyen, yenileyen ve hasar gideren altın renkte bir esansiyel yağ içeriyor. Ciltte yumuşakça kayarak hızlıca emilen ve yapışkan bir his bırakmayan yağın zamansız güzelliğin sırlarından biri olduğu kabul ediliyor.

Ürün gamı genişleyen Shea Yağı serisi, açılışı yeni star ürünü Ultra- Light Body Cream ve yeni Shea Shower Oil ile yapıyor. Yeni geliştirilmiş formül ile Ultra Rich Body Cream ve Shea vücutürün grubunun diğer referansları Shea Fabulous Oil,Shea Ultra Rich Body Lotion, güzelliğin geleceğine doğru yepyeni bir adım atıyor.

En kaliteli yağları adil ticaret çerçevesinde alan L’OCCITANE ‘ın yeni köpüksü yapılı vücut kremi, Shea’ dan beklediğiniz etkilerin hepsine sahipken cildinizin daha derinlemesine beslenmesini sağlıyor.

ULTRA LIGHT BODY CREAM 200ml
Daha evvel deneyimlemediğiniz bir nemlendirme sağlar.L’OCCITANE Shea yağını köpürterek ciltte hızla eriyen hafif bir formül yaratarak, böylece ciltte kalıcı yumuşak bir bitiş sağlanır. Bu yenilikçi doku yaratılırken gıda sektöründen ilham alınmıştır, köpüksü besleyici ancak ince bir dokusu vardır. Fiyatı 147 TL

ULTRA RICH BODY CREAM 200ml
Yüzde 25 oranında Shea yağı içeren krem, 72 saat cildi nemli tutma özelliğine sahip ve ciltteki kuruluğa karşı savaşıyor.Kayısı yağı ve doğal özler ile(tatlı badem, keten tohumu, hatmi ve bal) zenginleştirilen öz, cildi rahatlatıyor, pürüzsüzleştiriyor. Fiyatı 161 TL

SHEA FABULOUS OIL

Shea Fabulous Oil’in yeni ambalajındaki sepet deseni Shea yağının hikayesinden ilham alıyor, bu güzelleştirici yağın modern yansıması olarak vücut buluyor. Shea yağının besleyici gücü bu satenimsi formül ile cildinizdeki kuruluğu gidermek için savaşıyor.Fiyat 129 TL.

SHEA SHOWER OIL
Lipitler bakımından zengin Shea yağı içerir, nazikçe cildinizi temizliyor.Besleyici yapısı tüm iklim koşulları ve suların yapısıyla savaşırken, kuru ciltleri adeta yeniden yapılandırıyor. Besleyici ve koruyucu bir etki yaratan duş yağı, gerginlik hissini azaltıyor ve cildi daha nemli ve dolgun hissettirirken nazikçe kokulandırıyor. Fiyat 85 TL.

RICH LOTION
Pompalı başlığı sayesinde kolayca uygulanan losyon, Shea yağının yanı sıra nergis içeriyor ki bu özüt sayesinde çok kuru ciltlerdeki gerginlik yok oluyor. Yeni ambalajı ise Burkina Faso’lu kadınların Shea fındığı toplarken kullandıkları sepetlerden ilham alıyor. Fiyatı 115 TL.

Shea ile el ve ayak bakımı

Tüm dünyada 3 saniyede 1 adet satılan %20 Shea yağı içerikli el kremi, bal ve tatlı badem özütü sinerjisi ile yasemin ve ylang-ylang esanslarının hafif ve cezbedici aromalarının bileşiminden oluşuyor. Dokusal olarak oldukça keyifli olan bu balsam cilt üzerinde adeta kayarak ve mucizevî bir şekilde hızlı emiliyor ve nemsiz kalmış cildi iyileştirmeye yardımcı oluyor. Antioksidan E vitamini ile de elleri besler. Krem her günün taze başlangıçlara gebe olduğunu da hatırlatıyor. 150 ml’si 101 TL.

%25 Shea içerikli yoğun el kremi (Shea Intensive Hand Balm) ise bakım ve yenilenmeyi üst boyuta taşıyor. Sürülen minik bir parça bile tüm eli beslemeye ve korumaya yetiyor. İçeriğinde ek olarak bulunan allantoin ve gliserin ise nemlendirmenin boyutlarını değiştiriyor. Daha yoğun bir etki için haftada bir veya iki kez maske gibi bolca uygulayıp 10 dakika kadar bekletip devamında rahatlatıcı bir masaj ile tüm elinize ve tırnak kenarlarınıza yedirmekse güzelliğin püf noktası olarak karşımıza çıkıyor. 150 ml fiyatı 106 TL

Ayaklar için bir rahatlık ve sağlık reçetesi ise Shea Foot Cream. Arındırıcı antiseptik A.O.C. Lavanta esansiyel yağı; kızarıklığı ve tahrişi azaltmaya yardımcı olurken, antienflamatuvar etkiyi içindeki dağ tütünü özütü yapar. Tazeleyici nane ise ayakları serinletir ve gençliğin gücünü geri getirir. 150 ml. fiyatı 106 TL

 

L’OCCITANE EN PROVENCE hakkında:

Gerçek Bir Hikâye...

Fransız kökenli L’OCCITANE en Provence markası, doğal içerikli güzellik ve bakım ürünleri ile kişisel bakımı keyifli bir ritüele dönüştürüyor... Akdeniz kökenli esansiyel yağlarla ve geleneksel yöntemlerle üretilen L’OCCITANEürünleri tamamen doğal, gerçek birer yaşam sanatı ürünleri...Ürünlerde paraben, mineral yağlar ve haysansal içerikler kullanılmıyor, ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve hammadde temini adil ticaret ve sürdürülebilir kalkınma ilkelerine göre yapılıyor...

L’OCCITANE’ın gerçek hikâyesi, 1976'da, Fransa’nın güneyinde Provence bölgesinde Olivier Baussan'ın L'OCCITANE’ı yaratmasıyla başlıyor. Akdeniz topraklarından ve tekniklerinden ilham alan Olivier Baussan, doğal ve otantik, etkili ve iştahlandırıcı çekiciliği olan cilt bakım ürünlerini ve kokularını geliştiriyor...

Dünyada 2000’den fazla, Türkiye’de online dahil 35 mağazası bulunan L’OCCITANE’ın geniş ürün yelpazesinde, cilt ve vücut bakım ürünlerinden parfümlere, banyo ürünlerinden mum ve sabunlara 500’e yakın ayrı ürün seçeneği bulunuyor.

L’OCCITANE, sadece kaliteli ürünleri ile değil, şık şişe ve ambalaj tasarımları, renkli hediye paketleri ve Provence ambiyanslı nostaljik arduaz konseptli mağazaları ile dikkat çekiyor...

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Turquality ile firmalara 2,1 milyar liralık destek sağlandı

Markalaşma potansiyeli bulunan firmaların kurumsal, finansal ve operasyonel anlamda 10 yılı aşkın süredir desteklendiği Turquality ile bugüne kadar 224 firmanın 234 markasına toplam 2,1 milyar liralık kaynak aktarıldı.

İSTANBUL (AA) - Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality ile bugüne kadar 224 firmanın 234 markası desteklenirken, toplamda 2,1 milyar liralık kaynak aktarıldı.

Dünyada gittikçe ağırlaşan rekabet koşulları ve değişen tüketim kalıpları, uluslararası arenada yer almak isteyen şirketleri daha fazla katma değer ve pazar payı anlamına gelen güçlü markalar yaratmaya teşvik ediyor.

Bu kapsamda Türkiye'de, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality ile marka potansiyeli taşıyan firmalara globalleşme yolunda finansal kaynak sağlanırken, kurumsal ve operasyonel anlamda da destek veriliyor. İlk kez 23 Kasım 2004'te yürürlüğe giren Turquality Programı'nın, tüketicilerin gözünde bir marka referansı, Türk markaları açısından ise bir gelişim katalizörü olabilmesi amaçlanıyor.

Turqualty kapsamında firmaların, "patent, faydalı model ve endüstriyel tasarım tescili", "tanıtım, reklam ve pazarlama", "ofis/depo/lokanta/kafe kira", "mağaza kira", "ofis/depo/lokanta/kafe temel kurulum giderleri", "mağaza temel kurulum giderleri", "reyon kira", "showroom kira/dekorasyon", "sertifikasyon", "franchise dekorasyon", "franchise kira", "danışmanlık", "tasarımcı/aşçı/şef istihdamı" ve "gelişim yol haritası" harcamaları destekleniyor.

Program kapsamındaki çalışmalar, Ekonomi Bakanlığı, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve ihracatçı birlikleri ile özel sektör temsilcilerinden oluşan Turquality Çalışma Grubu tarafından gerçekleştiriliyor.

Öte yandan, firmalarının dünya pazarlarında yer sahibi olmaları ve ticaret hacmini artırmaları bakımından hayati ve vazgeçilmez bir parametre olan markalaşma kapsamında Marka Destek Programı da yürütülüyor.

AA muhabirinin Ekonomi Bakanlığı'ndan aldığı bilgiye göre, bugün itibarıyla Turquality Programı ile 149 firmanın 159 markası, bu programa hazırlık süreci şeklinde değerlendirilen Marka Destek Programı'yla da 75 firmanın 75 markası olmak üzere toplam 224 firmanın 234 markası desteklendi.

Turquality Programı'nın ilk gününden bugüne destek kapsamında bulunan firmalara toplam 2,1 milyar lira aktarıldı. Böylece bir firmaya ortalama 9,4 milyon liralık destek sağlanmış oldu.

En çok talep Rusya'ya

TİM verilerine göre, Turquality Programı'ndan en çok desteği yüzde 28,36'lık payla elektrik-elektronik ve yüzde 27,41'le de hazır giyim sektörleri aldı.

Program kapsamında, yüzde 8,38'le işlenmiş tarım ürünleri, yüzde 5,24'le doğal taş, seramik ve vitrifiye, yüzde 4,97'yle kimya, yüzde 4,83'le tekstil, yüzde 4,41'le mobilya, yüzde 2,39'la otomotiv yan sanayi, yüzde 1,34'le otomotiv ana sanayi, yüzde 1,07'yle makine, yüzde 0,94'le kuyumculuk ve mücevher, yüzde 0,68'le deri ve deri mamulleri, yüzde 0,59'la plastik ürünleri, yüzde 0,56'yla gastronomi ve yüzde 8,83'le diğer sektörlere destek aktarıldı.

Desteklenen markaların dünya üzerindeki dağılımına ve destek verilen harcamaların gerçekleştiği ülkelere bakıldığında, en çok talep yüzde 18,13'lük payla Rusya'ya oldu. Rusya'yı yüzde 16,99'la Almanya, yüzde 10,99'la İngiltere ve yüzde 4,95'le de İspanya takip etti.

Talep gören diğer ülkeler ise yüzde 4,07'yle Kazakistan, yüzde 3,86'yla Polonya, yüzde 3,32'yle İtalya, yüzde 3,24'le ABD, yüzde 2,67'yle Fransa, yüzde 2,57'yle Romanya, yüzde 2'yle Irak şeklinde sıralandı. Diğer ülkelerin payı ise yüzde 26,71 oldu.

"10 yılda 10 küresel Türk markası" hedefi

TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, konuya ilişkin AA muhabirine yaptığı değerlendirmede, küresel ticarette hedefledikleri ihracat rakamlarına ulaşabilmek için firmaların hükümet tarafından desteklenmesinin son derece önemli olduğunu vurguladı.

Farklı ölçekte firmalara farklı destekler sunulmasının verilecek desteklerin daha etkin olmasını sağladığına işaret eden Büyükekşi, "Görece daha az pazara ihracat yapan firmalarımız yeni pazarlara açılmak için destek ararken, orta ölçekli firmalarımız mevcut pazarlarında derinlik yakalayabilmek için teşvik bekliyor. Büyük ölçekli firmalarımız ise çok daha farklı konularda desteğe ihtiyaç duyuyor. Bunların başında da marka destekleri yer alıyor." şeklinde konuştu.

Büyükekşi, bu düşüncelerle 2006'da oluşturulan Turquality destek programının, "10 yılda 10 küresel Türk markası" çıkarma hedefiyle yola çıktığını hatırlatarak, şunları kaydetti:

"Program, kendi alanında devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı. Turquality'nin ana amacı, markalaşma potansiyeli olan ürün gruplarına sahip firmalarımızın uluslararası pazarlarda kendi markalarıyla global bir oyuncu olabilmelerini sağlamak. Bu durumun doğal bir sonucu olarak Türk malı imajının olumlu bir şekilde gelişmesi ve zihinlerde yerleşmesini bekliyoruz. Program aracılığıyla firmalarımızı üretimden pazarlamaya, satıştan satış sonrası hizmetlere kadar bütün süreçleri kapsayacak şekilde destekliyoruz. Bu sayede yönetsel bilgi birikiminin oluşması, kurumsallaşma sürecinin hızlanması ve firmalarımızın gelişimlerinin sağlanması ile ürün ve hizmet ihracatımızın da artırılmasını amaçlıyoruz."

"Turquality, istikrarlı bir ihracat hacmi oluşmasına katkı sağlıyor"

Mehmet Büyükekşi, Turquality Programı ile piyasaların hızla değiştiği, rekabetin her geçen gün daha da zorlaştığı küresel pazarlarda, desteğe konu markaların yöneticilerinin de profesyonel gelişimlerini desteklediklerini anlattı.

Bu kapsamda karar vericilerin uluslararası pazarlarda daha yetkin rol oynayabilmeleri için eğitim hizmeti sunduklarını belirten Büyükekşi, "Bu özellikleri ile Turquality Programı, sağlam ve istikrarlı markalarımızın yurt dışında tutunmasına ve doğal olarak istikrarlı bir ihracat hacmi oluşmasına katkı sağlıyor." dedi.

Haber tarihi: 11 / 10 / 2017
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Uzlaşı çağrısı yapan ilk parti bizdik
Sonraki: Fındıkta asıl fiyat istikrarsızlığı konuşulmalı




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com