Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

ETKİLEYİCİ BAKIŞLARIN SIRRI: FLORMAR BLACKLINERS

Flormar’ın yepyeni beş farklı bitişe sahip eyeliner serisi Blackliners, gözlerini alışılmadık ve yenilikçi çizgiler ile baştan yaratacak!

Her koleksiyonunda kendini yenileyerek, ürün yelpazesini genişleten Flormar, beş farklı bitişe sahip Blackliners koleksiyonu ile, göz makyajında farklılık arayanlara alternatifler sunuyor. Uzun süre kalıcı formülleriyle tüm bakışları üzerine toplamak isteyenlerin favorisi olacak  Blackliners, alışılmadık çizgilere meydan okuyor!


www.flormar.com.tr

Ultra Thin Eyeliner ile minimal çizgiler!

İnce ve şık çizgiler için elverişli bir uca sahip Ultra Thin Eyeliner’ın gözlerinde minimal çizgiler ile neler yaptığına inanamayacaksın!

Graphic Eyeliner ile gözleriniz grafik sanatçısının eli değmiş gibi…

İnce ve kalın çizgilerin ahengi Graphic Eyeliner’da buluşuyor. Parlak ve özel tasarlanmış ucu sayesinde yarattığı farklı çizgilerle tüm ilgi senin bakışlarında olacak!

Midnight Matte Eyeliner ile gece kadar siyah bakışlar!

Midnight Matte Eyeliner ince ucu, yoğun rengi ve mat etkisinin yanı sıra, ! kalıcı formülü ve  suya dayanıklı yapısı ile gece makyajlarının vazgeçilmezi olacak. 

Bambi Eyes Eyeliner ile gözlerine inanamayacaksın!

Ekstra uzun ucu ile istediğiniz kalınlıkta çizgiler yaratmayı kolaylaştıran Bambi Eyes Eyeliner, ipeksi parlaklığı ve kolay kuruyan formülü ile sezonun hit parçası olacak.

All In One Eyeliner ile cat eye etkisi!

Hızlı kuruyan ve suya  dayanıklı yapısı ile kolay kullanım imkanı sunan All In One Eyeliner, makyaj tutkunlarının olmazsa olmazı kedi gözü görünümünü yaratmaya elverişli yapısı ile favoriler arasına girecek!

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Tüketim harcamalarının 4'te 1'i İstanbul'da

Türkiye’de geçen yıl toplam tüketim harcamalarının yüzde 25,5'i İstanbul’daki hanehalkları tarafından yapıldı.

ANKARA (AA) - Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2016 yılı hanehalkı tüketim harcaması (bölgesel) araştırmasının sonuçlarını açıkladı.

Hanehalkı Bütçe Araştırması'nın 2014, 2015 ve 2016 yıllarına ait verilerinin birleştirilmiş sonuçlarına göre, toplam tüketim harcamalarının en büyük bölümünü konut ve kira, gıda ve alkolsüz içecekler ile ulaştırma harcamaları oluşturdu.

Türkiye'de geçen yıl toplam tüketim harcamalarının yüzde 25,5'i İstanbul’da oturan hanehalkları tarafından gerçekleştirildi.

İstanbul'u sırasıyla yüzde 14,3 ile Ege Bölgesi, yüzde 12 ile Akdeniz Bölgesi takip etti. Toplam hanehalkı tüketim harcamalarında en düşük payı yüzde 1,6 ile Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi aldı. Bu bölgeyi, yüzde 3 ile Ortadoğu Anadolu Bölgesi izledi.

Konut ve kira harcamalarına en yüksek payı ayıran bölge yüzde 30,4 ile İstanbul, en düşük payı ayıran bölge ise yüzde 21,8 ile Doğu Karadeniz oldu.

Tüketim harcamaları içinde gıda ve alkolsüz içecek harcaması payı en yüksek bölge yüzde 27,9 ile Güneydoğu Anadolu, en düşük bölge ise yüzde 15,6 ile İstanbul oldu.

Ulaştırma harcamalarına en yüksek payı yüzde 19,9 ile Akdeniz Bölgesi, en düşük payı ise yüzde 15,4 ile Ortadoğu Anadolu Bölgesi ayırdı.

Tüketim harcamaları içinde eğitime yüzde 3,4 ile en yüksek payı İstanbul ayırırken, Güneydoğu Anadolu bölgesinin yüzde 0,9 ile en düşük payı ayırdığı tespit edildi.

Sağlık harcamalarına en yüksek payı yüzde 2,4 ile İstanbul, en düşük payı ise yüzde 1,3 ile Kuzeydoğu Anadolu ile Ortadoğu Anadolu bölgeleri ayırdı.

Haber tarihi: 01 / 11 / 2017
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Bütçe gelirleri tahminleri aşacak
Sonraki: Öğretmenlere trenlerde yüzde 50 indirim




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com