Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Burkina Faso’lu kadınların güzellik sırrı Shea Yağı L’OCCITANE’la Türkiye’de...

Shea yağı binlerce yıldır Burkina Faso’lu kadınların zorlu iklim koşullarında ellerini ve yüzlerini korumak için kullandığı doğal bakım ürünlerinin içeriği oldu. 1980’lerden bu yana Burkina Faso’lu kadınlar ile yapılan 30 senelik ortaklık sonucu L’OCCITANE Shea yağının gücünü kremlerine taşıdı. Shea ürünlerinden oluşan ürün gamı Shea’nın doğanın mucizesi olarak nitelendirebileceğimiz hikayesini onurlandırırken, yenilikçi ve öncü yapılarıyla cildi besleyen bir örtü gibi kaplıyor, tüm gün cildin pürüzsüz ve nemli kalmasını sağlıyor.

Burkina Faso’lu kadınlar, ciltlerini koruyan yağı elde etmek için önce Shea fındıklarını geniş sepetlerde toplayıp, daha sonrada geleneksel yöntemler ile Shea yağını elde ediyorlar.L’OCCITANE, Shea vücut grubu ürünleri geleneksel üretim yöntemlerinin geleceğe taşınmasını da sağlıyor.

En güçlü besleyici yağ

Shea meyvesi ısıtıldığında ortaya çıkan özüt ise saç ve ciltteki lipitleri besleyen, yenileyen ve hasar gideren altın renkte bir esansiyel yağ içeriyor. Ciltte yumuşakça kayarak hızlıca emilen ve yapışkan bir his bırakmayan yağın zamansız güzelliğin sırlarından biri olduğu kabul ediliyor.

Ürün gamı genişleyen Shea Yağı serisi, açılışı yeni star ürünü Ultra- Light Body Cream ve yeni Shea Shower Oil ile yapıyor. Yeni geliştirilmiş formül ile Ultra Rich Body Cream ve Shea vücutürün grubunun diğer referansları Shea Fabulous Oil,Shea Ultra Rich Body Lotion, güzelliğin geleceğine doğru yepyeni bir adım atıyor.

En kaliteli yağları adil ticaret çerçevesinde alan L’OCCITANE ‘ın yeni köpüksü yapılı vücut kremi, Shea’ dan beklediğiniz etkilerin hepsine sahipken cildinizin daha derinlemesine beslenmesini sağlıyor.

ULTRA LIGHT BODY CREAM 200ml
Daha evvel deneyimlemediğiniz bir nemlendirme sağlar.L’OCCITANE Shea yağını köpürterek ciltte hızla eriyen hafif bir formül yaratarak, böylece ciltte kalıcı yumuşak bir bitiş sağlanır. Bu yenilikçi doku yaratılırken gıda sektöründen ilham alınmıştır, köpüksü besleyici ancak ince bir dokusu vardır. Fiyatı 147 TL

ULTRA RICH BODY CREAM 200ml
Yüzde 25 oranında Shea yağı içeren krem, 72 saat cildi nemli tutma özelliğine sahip ve ciltteki kuruluğa karşı savaşıyor.Kayısı yağı ve doğal özler ile(tatlı badem, keten tohumu, hatmi ve bal) zenginleştirilen öz, cildi rahatlatıyor, pürüzsüzleştiriyor. Fiyatı 161 TL

SHEA FABULOUS OIL

Shea Fabulous Oil’in yeni ambalajındaki sepet deseni Shea yağının hikayesinden ilham alıyor, bu güzelleştirici yağın modern yansıması olarak vücut buluyor. Shea yağının besleyici gücü bu satenimsi formül ile cildinizdeki kuruluğu gidermek için savaşıyor.Fiyat 129 TL.

SHEA SHOWER OIL
Lipitler bakımından zengin Shea yağı içerir, nazikçe cildinizi temizliyor.Besleyici yapısı tüm iklim koşulları ve suların yapısıyla savaşırken, kuru ciltleri adeta yeniden yapılandırıyor. Besleyici ve koruyucu bir etki yaratan duş yağı, gerginlik hissini azaltıyor ve cildi daha nemli ve dolgun hissettirirken nazikçe kokulandırıyor. Fiyat 85 TL.

RICH LOTION
Pompalı başlığı sayesinde kolayca uygulanan losyon, Shea yağının yanı sıra nergis içeriyor ki bu özüt sayesinde çok kuru ciltlerdeki gerginlik yok oluyor. Yeni ambalajı ise Burkina Faso’lu kadınların Shea fındığı toplarken kullandıkları sepetlerden ilham alıyor. Fiyatı 115 TL.

Shea ile el ve ayak bakımı

Tüm dünyada 3 saniyede 1 adet satılan %20 Shea yağı içerikli el kremi, bal ve tatlı badem özütü sinerjisi ile yasemin ve ylang-ylang esanslarının hafif ve cezbedici aromalarının bileşiminden oluşuyor. Dokusal olarak oldukça keyifli olan bu balsam cilt üzerinde adeta kayarak ve mucizevî bir şekilde hızlı emiliyor ve nemsiz kalmış cildi iyileştirmeye yardımcı oluyor. Antioksidan E vitamini ile de elleri besler. Krem her günün taze başlangıçlara gebe olduğunu da hatırlatıyor. 150 ml’si 101 TL.

%25 Shea içerikli yoğun el kremi (Shea Intensive Hand Balm) ise bakım ve yenilenmeyi üst boyuta taşıyor. Sürülen minik bir parça bile tüm eli beslemeye ve korumaya yetiyor. İçeriğinde ek olarak bulunan allantoin ve gliserin ise nemlendirmenin boyutlarını değiştiriyor. Daha yoğun bir etki için haftada bir veya iki kez maske gibi bolca uygulayıp 10 dakika kadar bekletip devamında rahatlatıcı bir masaj ile tüm elinize ve tırnak kenarlarınıza yedirmekse güzelliğin püf noktası olarak karşımıza çıkıyor. 150 ml fiyatı 106 TL

Ayaklar için bir rahatlık ve sağlık reçetesi ise Shea Foot Cream. Arındırıcı antiseptik A.O.C. Lavanta esansiyel yağı; kızarıklığı ve tahrişi azaltmaya yardımcı olurken, antienflamatuvar etkiyi içindeki dağ tütünü özütü yapar. Tazeleyici nane ise ayakları serinletir ve gençliğin gücünü geri getirir. 150 ml. fiyatı 106 TL

 

L’OCCITANE EN PROVENCE hakkında:

Gerçek Bir Hikâye...

Fransız kökenli L’OCCITANE en Provence markası, doğal içerikli güzellik ve bakım ürünleri ile kişisel bakımı keyifli bir ritüele dönüştürüyor... Akdeniz kökenli esansiyel yağlarla ve geleneksel yöntemlerle üretilen L’OCCITANEürünleri tamamen doğal, gerçek birer yaşam sanatı ürünleri...Ürünlerde paraben, mineral yağlar ve haysansal içerikler kullanılmıyor, ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve hammadde temini adil ticaret ve sürdürülebilir kalkınma ilkelerine göre yapılıyor...

L’OCCITANE’ın gerçek hikâyesi, 1976'da, Fransa’nın güneyinde Provence bölgesinde Olivier Baussan'ın L'OCCITANE’ı yaratmasıyla başlıyor. Akdeniz topraklarından ve tekniklerinden ilham alan Olivier Baussan, doğal ve otantik, etkili ve iştahlandırıcı çekiciliği olan cilt bakım ürünlerini ve kokularını geliştiriyor...

Dünyada 2000’den fazla, Türkiye’de online dahil 35 mağazası bulunan L’OCCITANE’ın geniş ürün yelpazesinde, cilt ve vücut bakım ürünlerinden parfümlere, banyo ürünlerinden mum ve sabunlara 500’e yakın ayrı ürün seçeneği bulunuyor.

L’OCCITANE, sadece kaliteli ürünleri ile değil, şık şişe ve ambalaj tasarımları, renkli hediye paketleri ve Provence ambiyanslı nostaljik arduaz konseptli mağazaları ile dikkat çekiyor...

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Meyve ve sebze ihracatında hedef Asya-Pasifik pazarı

Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri çatısı altındaki 14 Türk firma Malezya'da 72 firmayla görüştü.

KUALA LUMPUR(AA) - Yaş meyve ve sebze ihracatçısı 14 Türk firma, Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (URGE) projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırmak için Malezya’da 72 firma ile bir araya geldi.

Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri önderliğinde Malezya’nın başkenti Kuala Lumpur'a gelen 14 Türk firma, Türkiye’nin Malezya Büyükelçiliği Ticaret Müsteşarlığı binasında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırma hedefi kapsamında birçok Malezya firmasıyla görüşme yaparak ürünlerini tanıttı.

Türk ihracatçılar Malezya Ticaret Odası ve Çin Topluluğu Malezya Ticaret ve Sanayi Odası ile de bir araya gelerek, toplantılar gerçekleştirdi. 

72 Malezya firması ile görüşüldü

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, “Asya-Pasifik ilgi alanımıza giren temel pazarlardan birisi. Bu bağlamda Ege İhracatçı Birlikleri olarak Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Projesi kapsamında bu bölgedeki ilk ziyaretimizi Malezya’ya yaptık. Malezya’daki temaslarımızda toplam 72 iş görüşmesi yaptık.Bu görüşmelerden 18 tanesi olumlu sonuçlandı.” diye konuştu. 

"Asya-Pasifik bugünün pazarı"

Asya-Pasifik pazarının tüm firmaların gündeminde olduğunu ancak gerekli girişimlerin yapılmadığını söyleyen Seyyar sözlerine şöyle devam etti:

“Asya-Pasifik Türk ihracatçılar için artık geleceğin pazarı değil aslında bugünün pazarıdır. Biz böyle düşündüğümğz için bugün burada bulunuyoruz. Burada Malezya Ticaret Odası’nı ziyaret ettiğimizde yoğun bir ilgiyle karşılaştık.Birçok iş adamıyla ön görüşmeler yaptık. Karşılaştığımız ilgiye göre yas sebze ve meyve sektöründeki ihracatçılar bu bölgeyle daha sık ilgilenmelidir.”

Malezya ile olan serbest ticaret anlaşmasından fazla Türkiye’nin yararlanmadığına değinen Seyyar, “Türkiye ile Malezya arasında Serbest Ticaret Anlaşması var. Ancak bu anlaşma Malezya lehine görünüyor. Malezya’nın Türkiye’deki ihracatı yaklaşık 2 milyar ABD doları iken, Türkiye’nin Malezya’ya ihracatı henüz 400 milyon ABD dolarını aşmış değil. Hedef, sürdürülebilir ihracat ve sürdürülebilir anlaşmalar için bibirine denk çift taraflı ithalat ve ihracatın olması lazım." yorumunu yaptı.

"Malezya’da Türk ihracatçılar için fırsat var"

Seyyar, Türk ihracatçılara Malezya’da yatırım çağrısında da bulundu ve "Türk ihracatçılar Malezya’ya daha çok yatırım yapmalı. Hatta Malezya bu bölgede hat olarak da kullanılabilir.Endonezya, Singapur,Filipinler, Hong kong, Tayland ve Vietnam gibi yakın pazarlara da ihracat için Malezya hat olarak kullanılabilir.” ifadelerini kullandı.

Malezya insanının çok çalışkan ve ilgili olduğunu belirten Seyyar, Türk ihracatçılarının bu bölgede başarılı olmaması için hiçbir sebebin olmadığını vurguladı.  

Haber tarihi: 09 / 11 / 2017
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Bu hafta 7 film vizyona girecek
Sonraki: Pınar Karşıyaka İspanya'da galibiyetle döndü




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com