Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR’IN YENİ TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ VE OJELERİ İLE

“ ELLER HAVAYA GİRDİ”

Flormar’ın yenilenen “Nail Care” koleksiyonu ve en trend renklerden oluşan yepyeni ojeleri ile bakımlı göz alıcı tırnaklara sahip olmak artık çok kolay!


Farklı ihtiyaçlara cevap veren ürünleri ile kadınların vazgeçilmezleri arasında yer alan “Flormar Nail Care” ailesine yeni katılan ürünlerle bakımlı tırnaklar için her çözüm elinin altında...

Serinin mevcut ürünlerinden kırılma karşıtı No More Breaks ile çabuk kırılan tırnaklarını güçlendirirken, Max Growth ile hızlı ve sağlıklı uzayan tırnaklara sahip olacaksın. Calcium Gel ile tırnaklarını kökten güçlendirebilir, Nourishing Oil With Vitamin’in E vitaminli formülüyle bakımını yapabilirsin. Gentle Cuticle Remover ile tırnak etlerini temizlerken, 4 In 1 Complete Care ile tırnaklarının bütün bakım ihtiyacını karşılayabilirsin. Mattifiyng Touch ile parlak ojelerine mat bir görünüm kazandırırken Quick Dry Extra Shine ile de ojelerinin hem kısa bir sürede kurumasını hem de daha parlak görünmesini sağlayabilirsin.

Şimdi tüm bu bakım ürünlerine eklenen beş yeni alternatifle daha güçlü ve daha sağlıklı tırnaklara sahip olmaya ne dersin?

Total repair ile yumuşak ve kırılgan tırnaklar tarih oluyor.

3 hafta içinde bakımlı ve güçlü tırnaklara sahip olmayı kim istemez ki! Total Repair ile tırnak kaliteni arttırken; daha sert, daha güçlü, daha sağlıklı ve nemini koruyan tırnaklara sahip olacaksın.


Moisture Boost’un zengin yağlar içeren formülü ile derinlemesine bakım yapar

Moisture Boost, kuruyan tırnaklarının daha nemli ve sert olmasını sağlarken; onlara koruyucu bir ipeksi pürüzsüzlük hissi verecek.

Extra Days ile tırnakların daha uzun süre renkli kalacak…

Kolay uygulaması, renk ve parlaklığı arttıran yapısı ile Extra Days ojelerinin uzun süre parlak kalmasını sağlayacak.

Ridge Vanisher ile tırnağının üzerindeki kabartılara veda et!

Tırnağının üzerindeki sararmaların ve kusurların görünümünü azaltan Ridge Vanisher’in, anında etki ederek hızlı kuruyan formülü, tırnak yenileme özelliği ile tırnakların pürüzsüz, nemli ve sağlıklı görünecek.

Nail Polish Drying Spray ile ojelerinin kuruma hızına inanamayacaksın!

Yenilenen formülü ile Nail Polish Drying Spray, ojelerinin daha hızlı kurumasını sağlayarak bulaşma ve bozulmayı engelliyor. Baz katmandan üst katmana kadar tüm ojelerde kusursuz bitiş sağlayan Nail Polish Drying Spray’in yağlı formülü sayesinde tırnak etlerini nemlendirecek ve kurumasını engelleyeceksin.

Tırnaklarının bakımını yaptığına göre şimdi sıra ojelerinde!

60 saniyede kuruyan Quick Dr ve kalın fırçası ile kolay uygulanan jel parlaklığındaki Jelly Look serisine eklenen trend 6’şar adet farklı oje rengi, koleksiyondaki yerlerini almaya hazır! Farklı renk alternatifleriyle nail art yaparak eğlenceli ve farklı kişiliğini tırnaklarına yansıtabilirsin!

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

2018’den İlk İsteğimiz Sağlık İçin Beslenmek!

Yılbaşına sayılı günler kaldı. Çoğumuz yılbaşı planını çoktan yaptı. Ya evimizde ya da dışarıda muazzam bir sofra eşliğinde yeni yılı karşılamaya hazırlanıyoruz. Ancak Yılbaşı gecesi ani ve aşırı yemek tüketimi yeni yıldaki ilk dileğimiz olan “sağlık” için büyük tehlike oluşturuyor.

Tüm yaşanmışlıklarıyla bir yılı geride bırakıp yeni bir yıla merhaba demeye hazırlandığımız yılbaşı gecesinde masadaki yemeklere dikkat etmekte fayda var. Bütün yılın yorgunluğundan kurtulalım derken yeni yıla kronik hastalıkların eşliğinde adım atarak girmeye dikkat!

Yeni yıla sağlıkla merhaba demek isteyenler özellikle aşırı kuruyemiş, alkol ve tatlı tüketiminden kaçınmalı. Yılbaşı gecesi aşırı beslenme uyku ve sindirim bozukluklarına yol açabildiği gibi gıda zehirlenmelerine de neden olabiliyor.

Dengeli Yemeye Kahvaltıyla Başlayın

Okan Üniversitesi Hastanesi Beslenme ve Diyet Uzmanı Derya Fidan, yeni yıla rahatsız girmemeniz için yılbaşı gününden itibaren düzenli beslenilmesi gerektiğini belirtti. Yılbaşı günü dengeli bir beslenme profilinin baz alınması gerektiğinin altını çizen Fidan, “Sabah güzel bir kahvaltı ile güne başlamalı, protein ve karbonhidrat dengesini sağlamalısınız. Yani bir yumurtanın, peynirin, cevizin ve en az iki dilim ekmeğin olduğu bir öğün. Devamında mutlaka ara öğünler yapılmalı. Tüm gün aç kalarak akşam yoğun bir öğün yapmanın mide rahatsızlıklarının yanında kan şekeri dengesizliklerine sebep olacağını unutmamalıyız” dedi.

Kahvaltı sonrası ara öğünde iki - üç adet ceviz veya beş - altı adet çiğ badem ya da Folik Asit deposu iki adet hurma yenmesi gerektiğini vurgulayan diyetisyen Derya Fidan, öğle yemeğinde daha hafif tercihlerde bulunulması gerektiğini belirterek, ara öğünde ise bir kâse sebze çorbası ile bir kâse yoğurt ve bir dilim ekmek yenmesini tavsiye etti.

 

Beyaz Eti Tercih Edin!

Diyetisyen Derya Fidan, akşam hazırlanacak yılbaşı sofrası için önerilerini ise şöyle sıraladı: “Geceye ordövr tabağı ile başlayabilir, peynir ve yoğurtlu mezelerden miktarınca tercih edebilirsiniz. Emin olun ki; tabaktan seçeceğiniz üç çeşit mezeden birer çatal almak yeterli olacaktır. Ana yemekte hindi veya balıketi gibi daha kolay hazmedilen beyaz eti tercih edebilirsiniz. Yanında ise ızgara sebze ve yeşil salatalardan alabilirsiniz. Alkolün zararlarını biliyor ve fazla miktarda kullanımını önermiyorum. Alkol yerine taze sıkılmış meyve suları ve doğal maden suları tüketebilirsiniz. Gecenin sonunda veya ertesi gün içeceğiniz bitki çayı ile detoks etkisi yaratarak vücudunuzu arındırabilirsiniz. Bitki çaylarından melisa, papatya ve rezeneyi yanında bir dilim limon ile tüketebilirsiniz. Yılbaşı tatlısı olarak hamur ve kızartma tatlılardan uzak durarak, kaymaksız bir ayva tatlısı gibi meyve tatlılarını veya sütlü tatlıları tercih edilebilirsiniz.” 

Yeni Yılın İlk Günü Erken Uyanın

Yeni yılın ilk gününü sağlıklı geçirmek için öncelikle erken uyanmak gerektiğini belirten Diyetisyen Derya Fidan, “Güne iki bardak ılık su ile başlayarak ve yanında iki adet kuru kayısı yiyerek, vücudunuza alınan fazla alkolün kan şekerinizdeki düşüşünü dengeleyebilirsiniz. Devamında bir saatlik yürüyüş ile metabolizmanızı hızlandırıp toksinleri atmak için papatya çayı, rezene veya taze sıkılmış iki adet salatalık, iki adet havuç, bir adet limon ve bir adet elmadan oluşan karışımı kahvaltıda peynirinizin yanında tercih edebilirsiniz” dedi.

Az Ve Sık Yiyin

Az ve sık öğünler halinde güne devam edilmesi gerektiğini belirten Diyetisyen Derya Fidan , “Aralarda bol su içmelisiniz. Unutmayın ki hareketli ve alkollü bir gecenin ardından vücudumuzun suya çok ihtiyacı olacaktır. Akşamüstü ara öğününüzde ise vücudunuzda oluşan ödemi atmak için ince bir dilim ananas ile birlikte üç yemek kaşığı kadar yoğurt tercih edebilir hafif bir akşam yemeğine geçiş sağlayabilirsiniz” diye konuştu. Akşam yemeğinde ise sebze çorbası ve yanında bir tabak dolusu taze maydanoz, havuç dilimleri ile yeşillikleri tavsiye eden Diyetisyen Derya Fidan, “Unutmayın! Sağlıklı beslenmek bir gün değil bir ömür gerek. O halde 2018’den ilk isteğimiz sağlık için beslenmek” diyerek sözlerini tamamladı.

Haber tarihi: 29 / 12 / 2017
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Yılın son derbisi Fenerbahçe Doğuş'un
Sonraki: Doğalgaza faturalarına vade farksız 3 taksit




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com