Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR’IN “BEACH VIBES” KOLEKSİYONU İLE YAZIN ENERJİSİNİ HİSSET!

Flormar’dan yazın sıcaklığını ve tüm renklerini taşıyan, uygulaması kolay, renkli ve eğlenceli bir koleksiyon: “Beach Vibes”

Flormar’ın yepyeni koleksiyonu Beach Vibes; yaz makyajında doğal ve canlı görünüm tercih edenler için rengarenk bir ürün seçkisi sunuyor.

Hem şehirde, hem plajda güneşin sıcaklığını içimizde hissettiğimiz yaz aylarına girerken Flormar’ın yeni Beach Vibes koleksiyonu ile çabasız ve doğal bir görünüm elde etmek kolaylaşıyor.


Flormar Beach Vibes koleksiyonunda; yüz grubunda su bazlı hafif ürünler ışıltılı yansımalarla buluşurken, gözlerde yoğun pigmentli ve ipeksi farlar suya dayanıklı göz kalemleri ile bütünlük sağlıyor. Dudaklarda smoothie yumuşaklığında rengarenk ruj ve glosslar, tırnaklarda en canlı renklerde ojeler koleksiyondaki yerlerini alıyor.

Yazın tazeleyici enerjisine dokunan, doğal, canlandırıcı ve taze notalara sahip parfümler ve vücut spreyleriyle tamamlanan Beach Vibes koleksiyonu ile bitmeyen bir yaz seni bekliyor!

“BB Krem Aqua” ile yazın ferahlığını cildinde hisset!

Su bazlı yapısıyla nemlendirici ve aydınlık bitişe sahip “BB Krem Aqua”, üç farklı renk seçeneği ile tüm cilt tipleri için hafif ve doğal bir görünüm sunuyor.

Aydınlatıcı Aşkına: “Holographic Aydınlatıcı Pudra”

 Aydınlatıcı tutkunları için yansımalı, ışıltılı, ıslak bir cilt görünümü sağlayan “Holographic Aydınlatıcı Pudra”nın, yoğun renk veren kremsi yapısı ile uçup gitmeden gün boyu süren aydınlık görünüme bayılacaksın...

Kusursuz gözler için iki farklı renk ve yapısıyla “Magic Sculpting Göz Farı”

Yoğun pigmentasyona sahip, ipeksi, ince, tozlaşma yapmayan ve biri açık biri koyu renkte tamamlayıcı tonları ile uzun sürece kalıcı “Magic Sculpting Göz Farları” pratik yaz makyajları için kusursuz çözümler sunuyor.

“Intensive Kajal Göz Kalemi” ile yoğun bakışlar

24 saat kalıcı, dağılmayan, bulaşmayan ve suya dayanıklı yapısıyla “Intensive Kajal Göz Kalemi” yoğun renk veren dört farklı seçeneği ile göz kamaştırıyor.

Hacimli kirpikler için “Hyperbolic Maskara”

Hacimli, tek tek ayrılmış ve dolgun kirpikler sunan “Hyperbolic Maskara”nın karbon siyahı formülü ile sağladığı yoğun renk ve topaklanma yapmayan formülü ile bu yazın makyaj çantalarından eksik olmayacak olan maskarası şimdiden belli!

“Smoothie Ruj” ile dudaklara nem takviyesi

Yaz makyajına uygun renkleri ve içeriğindeki zengin besleyici yağlar sayesinde yoğun nem veren formülü ile serum etkili yeni “Smoothie Ruj”, yumuşak-kremsi yapısı ile pürüzsüz ve parlak dudak görünümünü seven herkesin favorisi olmaya aday...

Daha dolgun ve pürüzsüz görünen dudaklar için “Smoothie Dudak Parlatıcısı”

Hafif, kremsi ve pürüzsüz dokusuna eklenen naneli kokunun yanı sıra, nemlendirici ve besleyici içeriğe sahip yeni “Smoothie Dudak Parlatıcısı” ile yapışkanlık hissi olmadan elde ettiğin dolgunlaştırıcı etkiye bayılacaksın!

“Care’n Color Ojeler” ile rengarenk ve canlı tırnaklar…

Tek sürüşte kolaylıkla uygulayarak yüksek kapatıcılık elde edeceğin “Care’n Color Ojeler”, beş farklı rengiyle tırnaklarına renkli bir dokunuş katıyor. Tırnakları nemlendiren ve besleyen formülü ile tırnaklarını renklendirirken bakım yapabileceksin!

Yaza ferah bir dokunuş: “Beach Vibes EDT” ve “Beach Vibes Vücut Spreyleri”

Doğal ve canlandırıcı turunçgil aromalı taze notalara sahip parfüm ve vücut spreyleri üç farklı çeşidi ile yaza tazelenmiş bir hisle girmek isteyenlerin vazgeçilmezi olacak.

“Vitamin Sea”nın meyvemsi, misk ve pudralı kokusu ile yazın sıcaklığını teninde hissederken, “Good Vibes”ın ferah ve çiçeksi kokusu ile modunu yükseltebilir, “Happy Hour”un tatlı kokusu ile kendini çiçek bahçesinin derinliklerinde hissedeceksin.

www.flormar.com.tr

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

THY marka gücünü Dr. Öz ile sağlamlaştırıyor

ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz'ün oynadığı THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyası milyonlara ulaştı.

NEW YORK (AA) - Türk Hava Yolları (THY), küresel alanda marka gücünü yeni reklam filminde oynayan ve ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz ile sağlamlaştırıyor. 

Amerikan televizyon yapımlarına verilen Emmy Ödülü sahibi "The Dr. Oz Show" adlı sağlık talk şovuyla ABD'de milyonların tanıdığı Dr. Öz, THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyasında oynadı.

Dr. Öz'ün oynadığı reklam, ABD'de her yıl en çok izlenen televizyon programı olan ve bu yıl 52'ncisi düzenlenen Amerikan futbolu final mücadelesi Super Bowl sırasında gösterildi. Geçen pazar düzenlenen ve ABD'de 110 milyondan fazla insanın izlediği Super Bowl'da gösterilen reklam sayesinde Türkiye ve THY geniş bir izleyici kitlesine ulaştı.

Ayrıca, THY'nin "Beş Duyu" adlı 90 saniyelik reklam filmi sosyal paylaşım sitelerinde de yüksek izlenme ve beğenilme oranlarına ulaşırken, bir haftadan az bir sürede YouTube'ta 15 milyondan fazla, Facebook'ta 700 binden fazla kere izlendi, sosyal paylaşım ağlarında binlerce kez beğenildi ve paylaşıldı.

Reklam kampanyası ilgili olarak AA muhabirine değerlendirmelerde bulunan Dr. Öz, reklam filmi sayesinde Amerikalıların Türkiye'yi daha iyi tanıma fırsatı bulduğunu vurgulayarak, "Türkiye için muhteşem güzel birşey. Türkiye’de yaptığımız programlar o kadar güzel ki, dünyanın her tarafı bizi takip ediyor. Ne kadar kreatif bir toplum olduğumuzu hiç unutmayalım. Türk olduğumla iftihar ediyorum. Her gün Türk olduğumu herkese hatırlatıyorum. Her sene de Türkiye’ye geliyorum." ifadelerini kullandı.

Dr. Öz, temmuz ayından beri THY ile çalıştıkları reklam kampanyasından onur duyduğunu söyleyerek, dünyadaki bütün hava yolları içerisinde en fazla farklı noktaya uçuşu olan hava yolu şirketinin THY olduğunun altını çizdi ve "THY bizim en büyük markamız." dedi.

"İnsan vücudunun mucizeleri"

Dr. Öz, THY'nin reklam filminin insan vücudunun "mucizelerine" dikkati çektiğini belirterek, sözlerini söyle sürdürdü:

"Bu reklam, beş duyumuzu anlatan, nasıl gördüğümüzü, nasıl duyduğumuzu, nasıl koku aldığımızı, tat aldığımızı ve hissettiğimizi, yani dünyayı anlatmaya çalışan bir reklam. İnanılmaz bir konu var burada. Gözlerimiz milyonlarca renk hissedebiliyor. Rekabet eden dünyayı daha iyi anlamak için içeri doğru kendi içimize de bakarak kendimizi anlamalıyız, kendi gücümüzü anlamalıyız."

Dr. Öz, insan gözünün 10 milyon farklı renk tonunu algılayabildiğini, insan burnunun da bir trilyondan fazla kokuyu ayırt edebildiğini vurgulayarak, THY'nin "Beş Duyu" adlı kampanyasıyla ilgili olarak 5 reklam filminin daha yayınlanacağı bilgisini paylaştı.

"İnsan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz"

THY'nın sponsorluğunda çarşamba günü düzenlenen ve New York'un en önemli simgelerinden 102 katlı Empire State Binası'na çıkma koşusunun ödül törenine de katılan Dr. Öz, sağlıklı bir yaşam için de değerlendirmelerde bulundu.

Dr, Öz, insanların dinç kalmak için düzenli egzersiz yapmaları gerektiğinin altını çizerek, "insan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz." ifadesini kullandı.

Empire State Binası'na çıkma koşusuna katılan ve bin 576 basamak çıkarak binanın 86'ncı katına ulaşan engelli sporcuların da inanılmaz bir başarıya imza attıklarını dile getiren Dr. Öz, merdiven çıkmanın önemli bir kardiyo egzersizi olduğunu belirtti ve "Soğuk havada bile yapılabilecek bir şey. Şehirde oturanlar için muhteşem bir fırsat." diyerek sözlerini tamamladı.

THY'nin önceki sponsorlukları

Bu seneki Super Bowl karşılaşmasını yayınlayan ABD'li televizyon kuruluşu NBC'nin maç öncesi yorum ve analiz programı THY sponsorluğunda düzenlendi.

Geçen senelerdeki Super Bowl maçlarında reklamları gösterilen THY, Amerikan sinema dünyasındaki etkinliklerine de sponsor olmuştu.

Şubat 2017'deki Super Bowl 51 maçında Oscar ödüllü oyuncu Morgan Freeman THY'nin reklamında oynarken, mücadeleyi ABD'de 111 milyon kişi izlemişti.

Super Bowl'un Şubat 2016'daki 50'nci mücadelesinde maç öncesi yorum programı yine THY sponsorluğunda yapılırken, 112 milyon kişinin izlediği müsabaka sırasında ünlü Hollywood aktörlerinden Ben Affleck ve Jesse Eisenberg THY'nin reklamlarında yer almıştı. 

THY, ayrıca, 2016'da vizyona giren Hollywood yapımı "Batman Süpermen'e Karşı: Adaletin Şafağı" (Batman v Superman: Dawn of Justice) filmine sponsor olmuştu.

Haber tarihi: 09 / 02 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Kudüs için Türkiye'nin ilk araştırma merkezi kuruluyor
Sonraki: Türk savaş uçakları Afrin'deki terör hedeflerini vuruyor




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com