Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Rêve de Miel® serisinden bal ve değerli botanik yağlar ile kuru ciltlere mucizevi bir dokunuş!

Nuxe'ün en sevilen serilerinden, bal özlü Rêve de Miel® serisinin formülü Propolis Oleoaktifleri ve Shea Yağı ile zenginleştiriliyor ve yepyeni ürünler ile genişliyor. Ballı içeriğiyle onarıcı Super Balm kuru ve hassas ciltler için acil durumların kurtarıcısı olarak aileye katılıyor. Ultra besleyici ve onarıcı dudak balsamı ve ultra rahatlatıcı vücut kremi ise yenilenen formülleriyle her zamankinden daha güçlü ve onarıcı!

Ballı içeriğiyle onarıcı Super Balm

Cildinizin kuru ve hassas bölgelerinin yeni kahramanı

Cildin yanaklar, burun kenarları, dirsekler ve topuklar gibi kuru ve hassas bölgeleri özel bakıma ihtiyaç̧ duyar. %97 doğal içerikli formülüyle Nuxe Onarıcı Super Balm, besleyici
ve onarıcı bir konsantrasyon sunuyor. Bal ve balmumunun değerli botanik yağlarla buluştuğu içerik cildin acil durum çağrısına anında yanıt veriyor, cildi onarıyor ve rahatlatıyor. Aynı zamanda manikür ve pedikür sırasında tırnak etini yumuşatıp tırnağa bakım yapıyor ve el-ayak bakımının vazgeçilmez bir parçası haline geliyor.

Alüminyum kutusuyla hem orijinal bir görünüm, hem de pratik bir kullanım sunan Nuxe Onarıcı Super Balm, gün boyunca makyaj çantanızın vazgeçilmezlerinden biri olmaya aday. Her an kurtarıcınız olacak ürün, botanik yağlarla balmumunun birleşiminden doğan eşsiz dokusuyla da yapışkan olmayan, deride kısa sürede emilen bir formül sunuyor. Bu tensel kullanım keyfi nektar, çiçek balı, mimoza ve vanilya notalarıyla zenginleşen, büyüleyici bir kokuyla harmanlanarak benzersiz bir cilt bakım deneyimi vadediyor.

Tüm ailenin kurtarıcısı

Bu doğal ve eşsiz, çok amaçlı cilt bakım mucizesi ailenin tüm üyelerine hitap ediyor: Dermatolojik gözlem eşliğinde farklı yaş gruplarında test edilen Nuxe Onarıcı Super Balm, 36 aydan itibaren çocuklara da güvenle uygulanabiliyor.

Fiyat: 60 TL 

Bal Özlü Dudak Balsamı - Ultra besleyici ve onarıcı

Dudak balsamı yenilenen formülüyle kuru ve yıpranmış dudaklar için daha güçlü ve onarıcı. İçeriğindeki akasya balı, değerli botanik yağlar, balmumuna eklenen Shea yağı ve Propolis Oleoaktifleri dudakları nemlendirmek, yumuşatmak ve gerginlik hissini azaltmak için mükemmel! Orijinal formülün o benzersiz imza dokusu ve kokusu, zengin, tende eriyen yapısıyla ve sabit yağların doğal kokusuyla çok tanıdık ve her uygulamada kullanım keyfi garantili!

Fiyat: 40 TL 

Ultra Rahatlatıcı Vücut Kremi

Kuru ve hassas ciltlerin olmazsa olmazı bu vücut kremi, yoğun yapısına rağmen cilt tarafından hızlı bir şekilde yeni emilen formülüyle anında rahatlama sağlıyor.
%95,5 doğal içeriği bal, Shea yağı, değerli botanik yağlar (pirinç kepeği ve susam) ve Argan yağı ile cildi besliyor ve geride saten yumuşaklığı bırakıyor. Kadifemsi yumuşaklığa sahip bitirişiyle olağanüstü bir formüle sahip olan Ultra Rahatlatıcı Vücut Kremi kalıcı bir rahatlık hissi sunuyor!

Fiyat: 95 TL

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

THY marka gücünü Dr. Öz ile sağlamlaştırıyor

ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz'ün oynadığı THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyası milyonlara ulaştı.

NEW YORK (AA) - Türk Hava Yolları (THY), küresel alanda marka gücünü yeni reklam filminde oynayan ve ABD'de yaşayan ünlü Türk cerrah Dr. Mehmet Öz ile sağlamlaştırıyor. 

Amerikan televizyon yapımlarına verilen Emmy Ödülü sahibi "The Dr. Oz Show" adlı sağlık talk şovuyla ABD'de milyonların tanıdığı Dr. Öz, THY'nin "Beş Duyu" (Five Senses) adlı son reklam kampanyasında oynadı.

Dr. Öz'ün oynadığı reklam, ABD'de her yıl en çok izlenen televizyon programı olan ve bu yıl 52'ncisi düzenlenen Amerikan futbolu final mücadelesi Super Bowl sırasında gösterildi. Geçen pazar düzenlenen ve ABD'de 110 milyondan fazla insanın izlediği Super Bowl'da gösterilen reklam sayesinde Türkiye ve THY geniş bir izleyici kitlesine ulaştı.

Ayrıca, THY'nin "Beş Duyu" adlı 90 saniyelik reklam filmi sosyal paylaşım sitelerinde de yüksek izlenme ve beğenilme oranlarına ulaşırken, bir haftadan az bir sürede YouTube'ta 15 milyondan fazla, Facebook'ta 700 binden fazla kere izlendi, sosyal paylaşım ağlarında binlerce kez beğenildi ve paylaşıldı.

Reklam kampanyası ilgili olarak AA muhabirine değerlendirmelerde bulunan Dr. Öz, reklam filmi sayesinde Amerikalıların Türkiye'yi daha iyi tanıma fırsatı bulduğunu vurgulayarak, "Türkiye için muhteşem güzel birşey. Türkiye’de yaptığımız programlar o kadar güzel ki, dünyanın her tarafı bizi takip ediyor. Ne kadar kreatif bir toplum olduğumuzu hiç unutmayalım. Türk olduğumla iftihar ediyorum. Her gün Türk olduğumu herkese hatırlatıyorum. Her sene de Türkiye’ye geliyorum." ifadelerini kullandı.

Dr. Öz, temmuz ayından beri THY ile çalıştıkları reklam kampanyasından onur duyduğunu söyleyerek, dünyadaki bütün hava yolları içerisinde en fazla farklı noktaya uçuşu olan hava yolu şirketinin THY olduğunun altını çizdi ve "THY bizim en büyük markamız." dedi.

"İnsan vücudunun mucizeleri"

Dr. Öz, THY'nin reklam filminin insan vücudunun "mucizelerine" dikkati çektiğini belirterek, sözlerini söyle sürdürdü:

"Bu reklam, beş duyumuzu anlatan, nasıl gördüğümüzü, nasıl duyduğumuzu, nasıl koku aldığımızı, tat aldığımızı ve hissettiğimizi, yani dünyayı anlatmaya çalışan bir reklam. İnanılmaz bir konu var burada. Gözlerimiz milyonlarca renk hissedebiliyor. Rekabet eden dünyayı daha iyi anlamak için içeri doğru kendi içimize de bakarak kendimizi anlamalıyız, kendi gücümüzü anlamalıyız."

Dr. Öz, insan gözünün 10 milyon farklı renk tonunu algılayabildiğini, insan burnunun da bir trilyondan fazla kokuyu ayırt edebildiğini vurgulayarak, THY'nin "Beş Duyu" adlı kampanyasıyla ilgili olarak 5 reklam filminin daha yayınlanacağı bilgisini paylaştı.

"İnsan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz"

THY'nın sponsorluğunda çarşamba günü düzenlenen ve New York'un en önemli simgelerinden 102 katlı Empire State Binası'na çıkma koşusunun ödül törenine de katılan Dr. Öz, sağlıklı bir yaşam için de değerlendirmelerde bulundu.

Dr, Öz, insanların dinç kalmak için düzenli egzersiz yapmaları gerektiğinin altını çizerek, "insan vücudu spor yapmadan kuvvetli kalamaz." ifadesini kullandı.

Empire State Binası'na çıkma koşusuna katılan ve bin 576 basamak çıkarak binanın 86'ncı katına ulaşan engelli sporcuların da inanılmaz bir başarıya imza attıklarını dile getiren Dr. Öz, merdiven çıkmanın önemli bir kardiyo egzersizi olduğunu belirtti ve "Soğuk havada bile yapılabilecek bir şey. Şehirde oturanlar için muhteşem bir fırsat." diyerek sözlerini tamamladı.

THY'nin önceki sponsorlukları

Bu seneki Super Bowl karşılaşmasını yayınlayan ABD'li televizyon kuruluşu NBC'nin maç öncesi yorum ve analiz programı THY sponsorluğunda düzenlendi.

Geçen senelerdeki Super Bowl maçlarında reklamları gösterilen THY, Amerikan sinema dünyasındaki etkinliklerine de sponsor olmuştu.

Şubat 2017'deki Super Bowl 51 maçında Oscar ödüllü oyuncu Morgan Freeman THY'nin reklamında oynarken, mücadeleyi ABD'de 111 milyon kişi izlemişti.

Super Bowl'un Şubat 2016'daki 50'nci mücadelesinde maç öncesi yorum programı yine THY sponsorluğunda yapılırken, 112 milyon kişinin izlediği müsabaka sırasında ünlü Hollywood aktörlerinden Ben Affleck ve Jesse Eisenberg THY'nin reklamlarında yer almıştı. 

THY, ayrıca, 2016'da vizyona giren Hollywood yapımı "Batman Süpermen'e Karşı: Adaletin Şafağı" (Batman v Superman: Dawn of Justice) filmine sponsor olmuştu.

Haber tarihi: 09 / 02 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Kudüs için Türkiye'nin ilk araştırma merkezi kuruluyor
Sonraki: Türk savaş uçakları Afrin'deki terör hedeflerini vuruyor




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com