Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

Flormar’ın yeni “Urban Sound” koleksiyonu ile şehrin enerjisini ve müziğin ritmini makyajına yansıtmaya ne dersin?  Çizgilerin dışına çıkmak ve renklere şans vermek bu koleksiyon ile senin elinde!

Flormar’ın yeni koleksiyonu “Urban Sound”, şehre dönüş yaptığımız günlerde günlük makyajına yeni bir soluk getirecek.  Maskaradan kaş kalemine, eyelinerdan ruja, dudak kaleminden fırçaya, ojeden far paletine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan “Urban Sound” koleksiyonu şehrin renklerini harmanlayarak bu sezon seni baştan yaratmaya aday...

Şehrin ve müziğin ritminden esinlenen bu koleksiyonla farklı ve iddialı görünümler yaratıp tarzınla dikkatleri üzerine çekeceksin!


Önce Temizlik: “Pore Cleansing Peeling” ile siyah noktalara son!

Yaz boyunca güneşten etkilenerek acil yardım çağrısı veren ciltler için en önemli adım derinlemesine temizlik. Cildinizi temizlerken aynı zamanda makyaja hazırlamanıza yardımcı olan Pore Cleansing Peeling’in içeriğindeki mineraller ve zengin mikro kürecikler gözeneklere nazikçe nüfuz ederek onları tıkayan maddeleri ve yağ fazlasını temizliyor.  

Kontürden vazgeçemeyenlere: “Sculpting Kit” ve “Fan Brush”...

Yüz hatlarını şekillendirirken ciltteki kusurları da örterek kusursuz bir sonuç sağlayan Sculpting Kit’in  üç renk alternatifi bulunuyor. Mat kontür rengi ve ışıltılı aydınlatıcı pudrayı bir arada sunan Sculpting Kit, ince dokusu ile ten makyajında en pratik yardımcın olacak.

Kusursuz kontür ve aydınlatıcı uygulaması için özel olarak tasarlanan Fan Brush; yelpaze şekli ve yumuşacık dokusu ile; elmacık kemiklerine, çene hattına, alın bölgesine gölgelendirme ve aydınlatma yapmak için ideal.


Mat ve Işıltılı Renkler & Pürüzsüz Görünüm: “Smooth Touch Blush”

Cildine doğal bir renk katmanı sağlayacak şeftali ve gül kurusu tonlarında yüksek pigmentli dört renk alternatifine sahip  Smooth Touch Blush, günlük ve kolay kullanımı ile kusursuz bir görünüme sahip olmanın anahtarını sunuyor.

Şehrin tüm renkleri “Urban Eye Palette”te buluştu.

Urban Eye Palette, yoğun pigmentasyonuyla tek uygulamada görünümü belirginleştiren canlı renkleri bir arada sunuyor.

Koleksiyon içindeki iki farklı far paleti ile renk kombinasyonlarını kullanarak göz makyajında fark yaratacaksın.

Makyajına ritim kat: “Master Dipliner”

Etkileyici bakışlara sahip olmak keskin ve çarpıcı çizgilerle mümkün! Master Dipliner’ın  yoğun renkli yapısı, 3 renk alternatifi ve bulaşmayı önleyen eşsiz formülü ile ince ve kalın çizgileri bir arada kombinleyeceğin modern bir göz makyajı artık hayal değil.

Wow dedirtecek hacimli kirpikler için:  “Wow Volume Mascara”

Kat kat uygulama imkanı sunan özel formülü ile; hacimli, uzun ve dikkat çeken kirpiklere sahip olmana yardımcı olacak Wow Volume Mascara ile kirpiklerini ağırlaştırmadan mükemmel  bir uygulama yapabileceksin. 

Keskin ve çarpıcı bakışlar için: “Brow Sculpting Duo”

Kalem ve pudranın bir arada olduğu Brow Sculpting Duo’nun kalem tarafı ile kaşlara şekil verirken, pudra tarafı ile kaş görünümü tamamlayabilirsin.  Dört renk seçeneği sunan ürün, pratik ve hızlı bir uygulama sunuyor.

Dudaklarına bakım yap ve ruja hazırla: “Caring Lip Primer”

İçeriğindeki avakado ve jojoba yağları ile yazın kuruyup çatlayan dudakları nemlendirip pürüzsüzleştirerek ruj uygulamasına hazırlayan Caring Lip Primer, transparan ve ince dokusuyla rujun dağılmasını engellerken, daha kusursuz görünüm ve uzun süre kalıcı olmasına yardımcı olur.

Cesur renklerde bakımlı dudaklar için: “Caring Lip Color”

İçeriğindeki besleyici yağlarla dudakları nemlendirip bakım yapan Caring Lip Color rujlar, ultra kremsi yapıları ile tek dokunuşta dudaklarına renk ve belirginlik kazandıracak. Altı renk alternatifi ve yarı mat dokusuyla tek sürüşte kolay bir uygulama sununan rujlar mıknatıslı ambalajları ile dikkat çekiyor.

Dudaklarda daha kalıcı renkler: “StyleMatic Lipliner”

Üstün kalıcılığı, yumuşak dokusu ve Caring Lip Color rujlarla uyumlu altı renk alternatifi ile StyleMatic Lipliner’ı kolayca uygulayabilir ve dudak görünümünü tamamlayabilirsin.

Sokak ruhunu “Nutritious Nail Gel” ojeler ile tırnaklarına taşı!

Nutritious Nail Gel ojeler tırnaklara göz alıcı bir parlaklık verirken fındık ve kakao yağı içeren formülü ile bakım yapıyor. Hızlı kuruyan besleyici formüle sahip Nutritious Nail Gel ojeler dört renk seçeneği ile şehrin renklerini tırnaklarına taşıyacak.

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

AA'nın 'Işıklar ve Gölgeler' fotoğraf sergisi açıldı

Açılışta konuşan Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, "Şimdi Antalya'ya 20 milyon turist gelir mi? Gelir. 2002 yılında Antalya'ya gelen turist sayısı 3 milyondu. 3 milyondan 14 milyona çıktıysak, 14 milyon olan rakam 20 milyona da çıkar." dedi.

ANTALYA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Şimdi Antalya'ya 20 milyon turist gelir mi? Gelir. 2002 yılında Antalya'ya gelen turist sayısı 3 milyondu. 3 milyondan 14 milyona çıktıysak, 14 milyon olan rakam 20 milyona da çıkar. Antalya'da 20 milyona çıkarsak Türkiye'de 60 milyona çıkarız." dedi.

Anadolu Ajansı (AA) foto muhabiri Ali İhsan Öztürk'ün objektifinden Antalya'yı farklı yönleriyle yansıtan "Işıklar ve Gölgeler" isimli fotoğraf sergisi, Antalya Cumhuriyet Meydanı'nda açıldı. AA ile Antalya Valiliği arasında yapılan protokol çerçevesinde "Işıklar ve Gölgeler" temasıyla hazırlanan fotoğraf sergisinde kentin tabiatını, tarihi dokusunu ve kültürünü anlatan 75 fotoğraf yer alıyor.

Serginin açılış törenine katılan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, burada yaptığı konuşmada, turizm sezonunun bu hafta resmen başladığını, başarılı ve bereketli bir turizm sezonu geçmesini arzu ettiğini bildirdi.

Anadolu Ajansı foto muhabiri Ali İhsan Öztürk'ü tebrik eden Çavuşoğlu, "Kendisine tüm Antalyalılar adına şükranlarımı sunuyorum. Kolay değil, tam bir yıllık bir çalışma. Eserler ortada, az önce görme imkanım oldu. Antalya'nın doğal, tarihi ve kültürel mirasını bu sergide görmek mümkün. Şehrimize gelen tüm turistlerin bu alana davet edilerek, sergiyi görmesini sağlayalım mümkün olduğunca." diye konuştu.

Antalya'da turizm sezonunun 7-8 ay değil, 12 ay olması gerektiğini kaydeden Çavuşoğlu, çünkü kentte 12 ay turist çekebilecek cazibe merkezi ve potansiyel bulunduğunu söyledi. Saklıkent Kayak Merkezi'ne ilave olarak Akseki Göktepe ve Alanya Akdağ kayak merkezleri açıldığı zaman kentte 3 yerde kayak yapılabileceğini belirten Çavuşoğlu, şöyle devam etti:

"Sadece futbol kampları değil, golf başta olmak üzere tüm spor alanlarında, dünyanın her yerinden sporcuları buraya getirmemiz lazım. Bisiklet de bunlardan bir tanesi. Bunların çalışmasını yapıyoruz. Antalya'nın tanıtımını da çok iyi yapmamız lazım. Gerçekçi olalım, tanıtımı sadece Kültür ve Turizm Bakanlığına bırakmak yetmez. Antalyalılar olarak her şeyden önce bizim Antalyamızı tanıtmamız gerekiyor. İşletme sahiplerinden tutun şehrin yöneticilerine Antalya'nın tanıtımına büyük önem verilmeli."

Turizmde yeni pazarlar

Turizmde yeni pazarların önemine işaret eden Çavuşoğlu, geçen 2 yıl bazı sorunlar yaşandığını ve turizmde alternatif pazarlara bakıldığını hatırlattı. Şu anda Hindistan'ın potansiyelini artırmaya çalıştıklarını kaydeden Çavuşoğlu, Çin'de de Türkiye Yılı ilan edildiğini anımsattı.

Yılda 300 milyondan fazla Çinlinin dünyayı dolaştığını belirten Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, "Yılda 300 milyondan fazla Çinli dünyayı dolaşıyor. Bunun sadece yüzde 1'i Türkiye'ye gelse 3 milyon eder. Ama biz en az yüzde 5'ini getirebiliriz diye düşünüyorum, hatta yüzde 10'unu." dedi.

Son 2 yıldır Türkiye'ye gelmeyen misafirlerin her zamankinden daha fazla bir heyecan ve özlemle gelmek istediklerini anlatan Çavuşoğlu, çünkü Türkiye'deki hizmet, otel kalitesi ve misafirperverliğin hiçbir yerde bulunmadığını bildirdi.

Çavuşoğlu, "Fakat turist sayısının artmasının bizim ayağımızı yerinden kesmemesi gerekiyor. Bunu neden söylüyorum? Hemen turist beğenmeme, iyi turist, kötü turist, parası az olan, çok olan turist olabilir. Parası sınırlı olan da Türkiye'ye gelmek isteyebilir. Onun da Türkiye'den hoş sedalarla ayrılması daha fazla turistin gelmesine sebep olur." diye konuştu.

Bu yıl turist sayısında 2014 rakamlarının geçilebileceğini belirten Çavuşoğlu, daha önce otelcilere "fiyatları düşürmeyin" ve "tur şirketlerinin esiri olmayın" uyarısında bulunduklarını, fakat kriz ortamında otelcilerin suistimal edilebildiğini kaydetti. Otelcilerin geçen sene ve ondan önceki sene fiyatları çok düşürdüklerine pişman olduklarını ifade eden Çavuşoğlu, "Evet kazıklamayalım, esnaf olarak da kazıklamayalım. Ama Antalya'nın markasını, değerini de düşürmeyelim. Emeğimizin karşılığını hak ettiğimiz şekilde alalım. Ne fazlası, ne azı." dedi.

Antalya için 20 milyon turist hedefi

Türkiye'ye gelen turist sayısının 38 milyondan 32 milyona kadar düştüğünü, bu yıl 40 milyona ulaşılmasının beklendiğini dile getiren Çavuşoğlu, şöyle konuştu:

"2002 yılında Türkiye'ye gelen toplam turist sayısı 13,5 milyondu. Bu sene sadece Antalya'ya 14 milyon turist gelecek. Şimdi Antalya'ya 20 milyon turist gelir mi? Gelir. 2002 yılında Antalya'ya gelen turist sayısı 3 milyondu. 3 milyondan 14 milyona çıktıysak, 14 milyon olan rakam 20 milyona da çıkar. Antalya'da 20 milyona çıkarsak Türkiye'de 60 milyona çıkarız. Çünkü Türkiye'ye gelen yaklaşık 3 turistten biri Antalyamıza geliyor. Biz hükümet olarak, devlet olarak her zaman olduğu gibi bundan sonra da turizmcilerin, turizm sektörünün ve ülkemize gelen tüm misafirlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Elbirliği ile inşallah ülkemizi hak ettiği yere ulaştıracağız. Ben tekrar Ali İhsan Öztürk ağabeyimi bu başarılı çalışmasından dolayı tebrik ediyorum."

Sergiye, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Antalya Valisi Münir Karaloğlu, AK Parti Antalya Milletvekili Atay Uslu, Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Osman Ayık, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Davut Çetin, AA foto muhabiri Öztürk ve vatandaşlar katıldı. 

Vali Karaoğlu, Turizm Haftası'nı, AA ile yapılan protokolle dört mevsim Antalya'yı anlatan AA'nın ödüllü foto muhabiri Ali İhsan Öztürk'ün fotoğraf sergisiyle başlattıklarını söyledi.

Antalya'yı anlatan çok sayıda fotoğraf sergisi açıldığını, çok sayıda fotoğraf sanatçısının Antalya'nın çeşitli güzelliklerini anlatan sergiler açtığını belirten Karaloğlu, kentin tüm değerlerini içine alan, her sezonu anlatacak bütüncül bir fotoğraf arşivi ile fotoğraf sergisi oluşturmayı arzuladıklarını kaydetti. 

Bu kapsamda AA'nın foto muhabiri Öztürk'ün çektiği fotoğrafları hem Antalyalılarla hem de Antalya'ya gelecek yerli ve yabancı turistlerle paylaşmak istediklerini ifade eden Karaloğlu, bunun için Cumhuriyet Meydanı'nı kentin bütün değerlerini anlatan fotoğraflarla süslemeye çalıştıklarını dile getirdi. 

Turizmin daha iyi geliştirilmesi için sektörle birlikte çalışmalar yaptıklarını anlatan Karaloğlu, "Antalya sadece sahiller demek değil. Antalya'nın, Likya'dan Roma'ya, Bizans'tan Selçuklu'ya Osmanlı'ya bu şehrin kültürünü medeniyetini oluşturan çok sayıda tarihi ve kültürel eserleri var. Çok önemli doğal güzellikleri, şelaleleri, mağaraları, vadileri, yaylaları, en önemlisi Toroslarda hala muhafaza etmeye çalıştığımız çok kadim bir Yörük kültürüyle Anadolu'nun bir parçası olan bu şehir bir sezonluk olamaz." dedi.

Bu şehirde var olan bütün değerler kullanıldığında 12 ayı kapsayacak turizm yapabilecek fırsatların ve imkanların olduğunu vurgulayan Karaloğlu, ona göre şehir, sektör, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşları olarak hep beraber çalışmak gerektiğini anlattı. 

Karaloğlu, serginin bir hafta açık kalacağını ve şehrin değişik noktalarında da sergileneceğini ifade etti. Sergi, 22 Nisan'a kadar gezilebilecek.

Haber tarihi: 16 / 04 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: 'Osmanlı'dan kalma eserler adadaki varlığımızın senetleridir'
Sonraki: Galatasaray zirve yarışında avantaj yakaladı




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com