Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

CAUDALIE, RESVERATROL FACE LIFTING SOFT CREAM İLE CİLDİNİZDE KAŞMİR ETKİSİ

Caudalie’nin yaşlanma karşıtı Resveratrol Lift Serisi’nden kuru ciltler için sıkılaştırıcı ve kırışıklık karşıtı Face Lifting Soft Cream ile cildinizi şımartın. Çok hafif yapılı olmasına rağmen yoğun besleyici etkili buy krem formülünde stabilize edilmiş asma sapı Resveratrolü ve mikro hiyalüronik asit birleşimi ile cildin derinlerine kadar nüfuz ederek cilde yaşlanma karşıtı etki sunar.

Caudalie Resveratrol Face Lifting Soft Cream, içeriğinde asma yaprağından elde edilen Resveratrol ile cildi şekillendirir ve sıkılaştırır. Düşük molekül ağırlığına sahip mikro hiyalüronik asit karışımı ile cildi dolgunlaştırır ve nemlendirir. Fosfolipidler aktif içeriklerin emilimini destekler, nemlendirir ve cildi yumuşatır. Peptidler elastik dokuyu yeniden yapılandırır, toparlar ve yüz ovalinin yeniden şekillenmesine yardımcı olur. Linoleik asit yönünden zengin olan üzüm çekirdeği yağı ve organik shea yağı cildi besler. Yumuşak pigmentler cildi pürüzsüzleştirir, cilt kusurlarının görünümünü anında düzeltir. Formülün ışıltı veren dokusu cilde aydınlık bir görünüm verir.

Yüzde 93 oranında doğal içerikten oluşan ürün, yaşlanma izlerini gözle görünür şekilde giderir. Seneler içinde yitirdiği hacim ve sıkılığı yeniden kazandırır. Bu olağanüstü yaşlanma karşıtı bakım gözle görülür sonuçlar yaratır.

Tavsiye edilen tüketici satış fiyatı 50 ml 305 TL’dir.

Caudalie yalnızca yetkili eczanelerde satılır.

Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Milyonlarca canlının genom haritası çıkarılacak

Dünya BiyoGenom Projesi kapsamında bilinen 1,5 milyon ökaryot hücreli canlı türünün DNA haritasının çıkarılması planlanıyor.

ANKARA (AA) - Bilim insanları, tek hücreli amiplerden tüf ve mantarlara, bitkilerden hayvanlara kadar yeryüzündeki canlı türlerinin neredeyse tamamını kapsayan karmaşık hücreli canlıların DNA haritasını çıkarmak üzere uluslararası bilimsel bir çalışma başlattıklarını duyurdu.

ABD Ulusal Bilimler Akademisi yayını "Proceedings of the National Academy of Sciences" dergisinde duyurulan projenin, ABD, Avrupa Birliği, Çin, Brezilya, Kanada ve bazı Afrika ülkelerinden bilim insanları ve kurumların katkısıyla yürütüleceği belirtildi.

Dünya BiyoGenom Projesi adı verilen çalışma, "ökaryot" adı verilen, hücreleri zarla kaplı bir çekirdek ve organellerden oluşan canlı türlerinin genetik kataloğunu çıkarmayı hedefliyor.

Çalışma kapsamında bilinen 1,5 milyon ökaryot hücreli canlı türünün DNA haritası çıkarılacak. Bugüne dek bu canlı türlerinin ancak binde 2'sinin DNA haritası ortaya konmuştu.

Proje ile çoğu tek hücreli organizma halindeki 10 ila 15 milyon yeni canlı türünün de keşfedileceği tahmin ediliyor.

Canlı yaşamının dijital kütüphanesi

Araştırmacılar 10 yıl sürecek çalışma sonunda ortaya çıkacak veri tabanının 200 petabayttan (200 milyar bayt) büyük bir dijital kütüphane oluşturacağının altını çizdi.

Böylesine geniş bir veri tabanının, yeryüzündeki canlı yaşamına dair sağlayacağı yeni bilgiler yanında tarımdan, ilaç sanayisine, çevre korumadan biyo teknolojilere kadar farklı alanlarda çığır açıcı yeniliklere öncülük etmesi bekleniyor.

Projenin faydaları, 1990-2003 yılları arasında insan DNA'sının haritasını çıkarmak üzere yürütülen İnsan Genom Projesi ile kıyaslanıyor.

Battelle Memorial Enstitüsünün yayımladığı rapora göre, 3,8 milyon dolara mal olan söz konusu proje, yıllar içinde 796 milyar doları bulan bir ekonomik etki yaratmıştı. Dünya BiyoGenom Projesi'nin de maliyetinin çok ötesinde bir ekonomik fayda sağlayacağı öngörülüyor.

Haber tarihi: 25 / 04 / 2018
Haber Yorumları: 0

Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Önceki: UEFA'dan Panathinaikos'a 3 yıl Avrupa kupalarından men cezası
Sonraki: TBMM Genel Kurulu teklif görüşmeleri bitimine kadar çalışacak

Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *