Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

CAUDALIE, RESVERATROL FACE LIFTING SOFT CREAM İLE CİLDİNİZDE KAŞMİR ETKİSİ

Caudalie’nin yaşlanma karşıtı Resveratrol Lift Serisi’nden kuru ciltler için sıkılaştırıcı ve kırışıklık karşıtı Face Lifting Soft Cream ile cildinizi şımartın. Çok hafif yapılı olmasına rağmen yoğun besleyici etkili buy krem formülünde stabilize edilmiş asma sapı Resveratrolü ve mikro hiyalüronik asit birleşimi ile cildin derinlerine kadar nüfuz ederek cilde yaşlanma karşıtı etki sunar.

 

Caudalie Resveratrol Face Lifting Soft Cream, içeriğinde asma yaprağından elde edilen Resveratrol ile cildi şekillendirir ve sıkılaştırır. Düşük molekül ağırlığına sahip mikro hiyalüronik asit karışımı ile cildi dolgunlaştırır ve nemlendirir. Fosfolipidler aktif içeriklerin emilimini destekler, nemlendirir ve cildi yumuşatır. Peptidler elastik dokuyu yeniden yapılandırır, toparlar ve yüz ovalinin yeniden şekillenmesine yardımcı olur. Linoleik asit yönünden zengin olan üzüm çekirdeği yağı ve organik shea yağı cildi besler. Yumuşak pigmentler cildi pürüzsüzleştirir, cilt kusurlarının görünümünü anında düzeltir. Formülün ışıltı veren dokusu cilde aydınlık bir görünüm verir.


Yüzde 93 oranında doğal içerikten oluşan ürün, yaşlanma izlerini gözle görünür şekilde giderir. Seneler içinde yitirdiği hacim ve sıkılığı yeniden kazandırır. Bu olağanüstü yaşlanma karşıtı bakım gözle görülür sonuçlar yaratır.

Tavsiye edilen tüketici satış fiyatı 50 ml 305 TL’dir.

Caudalie yalnızca yetkili eczanelerde satılır.

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Bayrama cepten okul alışverişi damga vurdu

- Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban:
- "Okul ihtiyaçlarını tatil döneminde cep telefonlarından karşılayan kullanıcılarımız en fazla sırt çantası ve ayakkabı ürünlerine talep gösterdi"

İSTANBUL (AA) - Morhipo.com verilerine göre, Kurban Bayramı tatilinde tüketiciler alışverişlerini mobil uygulama üzerinden yapmayı tercih ederken, en fazla talep gören ürünler sırt çantası ve ayakkabı oldu.

Morhipo.com tarafından yapılan açıklamaya göre, bayram boyunca mobil uygulamadan yapılan alışverişlerin ciro içindeki payı yüzde 41 arttı.

Yapılan alışverişlerde yeni okul döneminin yaklaşmasının etkisi gözlemlenirken, bayram boyunca en çok satılan ürünler sırt çantası ve ayakkabı oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, Kurban Bayramı dönemine ilişkin verilere bakıldığında, alışveriş tercihinin mobil uygulamaya kaydığını gözlemlediklerini bildirdi.

Kullanıcıların, tatil zamanında mobilin kolaylığını ve hızını tercih ettiğini aktaran Kuban, şunları kaydetti:

"En fazla talep gören ürünleri incelediğimizde ise çocuk kategorisindeki alışverişin arttığını görüyoruz. Yeni okul döneminin yaklaşmasıyla birlikte aileler çok sayıda seçenek ve uygun fiyatlardan yararlanmak için internet alışverişini tercih ediyor. Okul ihtiyaçlarını tatil döneminde cep telefonlarından karşılayan kullanıcılarımız en fazla sırt çantası ve ayakkabı ürünlerine talep gösterdi. Sipariş verilen şehirlerin sıralamasına bakıldığında ise mobil uygulamadan en fazla okul alışverişi yapanların İstanbullular olduğu görülüyor. Bayram döneminde mobil uygulama kullanımı yüzde 27 artan İstanbul'u, yüzde 9'la Ankara, yüzde 7'yle İzmir, yüzde 4'le Bursa ve yüzde 3'le Antalya takip etti."

Haber tarihi: 28 / 08 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Okul öncesi cepler rahat edecek
Sonraki: CarrefourSA, kurbanlık satışlarını yüzde 20 artırdı




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com