Günlük Gazeteler

Hava Durumu

İSTANBUL

Bülten

FLORMAR OJELERİN YEPYENİ RENKLERİ İLE

“YAZIN ENERJİSİ TIRNAKLARDA”

Oje tutkunlarına müjde! Flormar’ın çok sevilen Full Color, Jelly Look ve Pearly, serilerine eklenen sezonun en trend renkleri ile yaz resmen başladı!

Flormar’ın “Full Color”, “Jelly Look” vePearly”, oje serilerine eklenen yeni sezon renkleri ile tırnaklar renklenecek.

 

Tek kat uygulama ile yoğun renk veren Flormar’ın “Full Color” ojelerinin yeni sezon renklerini birbiriyle kombinleyebilir, farklı nail art tasarımlarıyla neşeli tırnaklara sahip olabilirsin. Yoğun kalıcılığı ve renk çeşitliliğiyle herkesin favorisi olan “Full Color” serisi ile  uçlardan soyulma sorunu yaşamadan parlak bitişli ve rengarenk ojelerinin keyfini çıkaracaksın.


Flormar’ın en sevilen oje serilerinden olan “Jelly Look” kalın fırçası ve jel oje dokulu formülü ile tırnaklarında pürüzsüz ve kolay bir uygulama sağlıyor. Tek katta tırnaklarına istediğin parlaklık ve yoğunlukta renk veren serinin yepyeni renkleri oje koleksiyonundaki yerini almaya hazır.


Işıltılı ve parlak bitiş sunan “Pearly” serisi ise sahip olduğu sedefli pigmentlerle tırnaklarda inci güzelliği yaratıyor. Hızlu kuruma özelliğine sahip bu serinin yeni renkleri ile yaz boyunca güneşin ışıltısını tırnaklarında hissedeceksin.


Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google

Bayrama cepten okul alışverişi damga vurdu

- Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban:
- "Okul ihtiyaçlarını tatil döneminde cep telefonlarından karşılayan kullanıcılarımız en fazla sırt çantası ve ayakkabı ürünlerine talep gösterdi"

İSTANBUL (AA) - Morhipo.com verilerine göre, Kurban Bayramı tatilinde tüketiciler alışverişlerini mobil uygulama üzerinden yapmayı tercih ederken, en fazla talep gören ürünler sırt çantası ve ayakkabı oldu.

Morhipo.com tarafından yapılan açıklamaya göre, bayram boyunca mobil uygulamadan yapılan alışverişlerin ciro içindeki payı yüzde 41 arttı.

Yapılan alışverişlerde yeni okul döneminin yaklaşmasının etkisi gözlemlenirken, bayram boyunca en çok satılan ürünler sırt çantası ve ayakkabı oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, Kurban Bayramı dönemine ilişkin verilere bakıldığında, alışveriş tercihinin mobil uygulamaya kaydığını gözlemlediklerini bildirdi.

Kullanıcıların, tatil zamanında mobilin kolaylığını ve hızını tercih ettiğini aktaran Kuban, şunları kaydetti:

"En fazla talep gören ürünleri incelediğimizde ise çocuk kategorisindeki alışverişin arttığını görüyoruz. Yeni okul döneminin yaklaşmasıyla birlikte aileler çok sayıda seçenek ve uygun fiyatlardan yararlanmak için internet alışverişini tercih ediyor. Okul ihtiyaçlarını tatil döneminde cep telefonlarından karşılayan kullanıcılarımız en fazla sırt çantası ve ayakkabı ürünlerine talep gösterdi. Sipariş verilen şehirlerin sıralamasına bakıldığında ise mobil uygulamadan en fazla okul alışverişi yapanların İstanbullular olduğu görülüyor. Bayram döneminde mobil uygulama kullanımı yüzde 27 artan İstanbul'u, yüzde 9'la Ankara, yüzde 7'yle İzmir, yüzde 4'le Bursa ve yüzde 3'le Antalya takip etti."

Haber tarihi: 28 / 08 / 2018
Haber Yorumları: 0


Paylaş: Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google




Önceki: Okul öncesi cepler rahat edecek
Sonraki: CarrefourSA, kurbanlık satışlarını yüzde 20 artırdı




Henüz yorum bulunmamaktadır. İlk yorumu siz yapabilirsiniz.

Ad, Soyad *
E-Mail
Kalan karekter sayısı:
Yorum *
Güvenlik kodunu giriniz:
captcha
*
(* Doldurulması zorunlu alanlar)




İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: pluscreativeajans.com