26 Şubat 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 8.099.002 kişiye ulaştı.

a Öğle Vakti 13:22
İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Kuveyt Türk’ten koronavirüs salgınıyla mücadeleye sağlam destek

Kuveyt Türk, koronavirüs salgını sürecinde müşterilerine ve gerçek ihtiyaç sahiplerine destekte bulunuyor. Salgından etkilenen ve talep eden müşterilerinin taksitlerini kâr payı veya masraf almadan 3 ay öteleyen Kuveyt Türk, esnek vade talep eden müşterilerinin ise 1 milyar 150 milyon TL’lik finansmanını yeniden yapılandırdı. KGF destek paketlerinden 110 milyon TL tutarında yeni finansman kullandıran Kuveyt Türk, reel sektöre de 3,5 milyar TL yeni finansman desteğinde bulundu. “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” sloganıyla sürdürülen Milli Dayanışma Kampanyasına ise Kuveyt Türk Finans Grubu olarak 20 milyon TL bağış yapıldı.

“Değerlerimizle büyüyoruz” anlayışıyla ülkemizin sahip olduğu varlıkların korunması, geliştirilmesi ve yaşatılması için birçok sosyal sorumluluk projesi hayata geçiren Türkiye’nin öncü katılım finans kuruluşlarından Kuveyt Türk, koronavirüs salgını sürecinden etkilenen müşterilerine ve gerçek ihtiyaç sahiplerine destekte bulundu.

Salgının etkilerinin görülmeye başladığı ilk günlerde nakit akışı bozulan bireysel ve tüzel müşterilerine yönelik destek paketi hazırlayan Kuveyt Türk’ün 24 Mart 2020 tarihinde duyurduğu destek paketi kapsamında müşterilerine yönelik hayata geçirdiği uygulamalar şu şekilde gerçekleşti:

  • Kuveyt Türk, 21 bin müşterisinin taleplerini hızlıca değerlendirip bir kâr payı veya masraf almadan 800 milyon TL tutarındaki Nisan ayı sonuna kadar olan taksitleri Haziran ayı sonuna erteledi.
  • Kuveyt Türk, mevcut ödeme tablosuna göre daha esnek bir vade yapısı talep eden müşterilerinin yaklaşık 1 milyar 150 milyon TL tutarındaki finansman riskini yeniden yapılandırdı.
  • KGF ve KOSGEB kredilerinin, ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde, yeniden vadelendirme ve yeni fon kullandırım çalışmalarına devam ederek bu kapsamda yeni dönem KGF destek paketlerinden 110 milyon TL tutarında yeni finansman kullandırdı.
  • Reel sektöre 3,5 milyar TL yeni fon kullandırımıyla destek olmaya devam etti.

Biz Bize Yeteriz Türkiyem Kampanyasına 20 Milyon TL destek

Bugüne kadar birçok sosyal dayanışma kampanyasına destekte bulunan Kuveyt Türk, yaşanan salgın sürecinden etkilenen gerçek ihtiyaç sahiplerine destek olunması amacıyla Cumhurbaşkanlığı tarafından başlatılan Milli Dayanışma Kampanyasına da iştirak etti. Kuveyt Türk Finans Grubu, “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” sloganıyla sürdürülen kampanyaya 20 milyon TL bağışladı. Kuveyt Türk ayrıca çalışanlarına ve müşterilerine Milli Dayanışma Kampanyasına destek olmaları yönünde çağrıda bulundu.

Salgının ilk günlerinden itibaren sıkı önlemler alan Kuveyt Türk, müşterilerinin tüm finansal ihtiyaçları için bir dizi kolaylığı da hayata geçirdi. Öncelikle kendi ATM’lerindeki banka kartı, kredi kartı ve QR kodla hesaptan para çekme limitini 5.000 TL’ye yükselten Kuveyt Türk, PTT ATM’leri ve diğer tüm bankaların ATM’lerinden ise 2.000 TL’ye kadar para çekme işlemlerini ücretsiz hale getirdi. Ücretsiz EFT ve havale işlemlerinin limitini ise 50.000 TL’ye yükseltti. Bu hassas dönemde müşterilerine zorunlu olmadıkça şubelere gitmemelerini, mobil ve internet şube, ATM, QR Kod ile Para Çekme ve Yatırma ve çağrı merkezini öncelikli olarak tercih etmelerini ve kredi kartı alışverişinde ise temassız ödeme seçeneğini kullanmalarını tavsiye etti.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Karantina günlerinde hamur işleriyle uğraşıyor, kişisel bakımımızı ihmal etmiyoruz

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.