27 Şubat 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 8.505.210 kişiye ulaştı.

a Öğle Vakti 13:22
İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Tepe Servis ATM’lere yönelik temizlik hizmetini iki katına çıkardı

Yeni Tip Koronavirüs (COVID-19) salgınının ardından ortak kullanım alanlarının yarattığı riskler gündeme geldi. Entegre tesis yönetimi hizmetlerini tek elden sunan Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli şirketlerinden Tepe Servis de bu riskleri azaltmak adına hizmetlerinin periyodunu artırdı. 16 bini aşkın ATM’ye sunduğu temizlik hizmeti ile toplum sağlığının korunmasına yönelik öncü çalışmalar gerçekleştiren şirket, özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere odaklandı. Çalışmalarını büyük bir titizlikle yürüttüklerini vurgulayan Tepe Servis ve Yönetim Bankalar Direktörü Berna Artuç, “Hem sorumluluklarımızdan hem de ortak kullanım alanlarının salgının yayılmasındaki öneminden yola çıkarak hizmetlerimizin sıklığını değiştirdik. Salgın ile mücadele gereğince; özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere haftada en az üç kez temizlik hizmeti sunmaya başladık ve gerçekleştirdiğimiz aylık silim işlemimizi 69 binden 121 bine çıkardık. Bu kapsamda ülkemizin salgın ile yoğun bir mücadele gerçekleştirdiği Mart ayında ATM’lere yönelik 121 bin 410 silim işlemi gerçekleştirdik” dedi.

 

Yeni Tip Koronavirüs (COVID-19) salgını ile mücadele kapsamında; ortak kullanım alanlarının temizliği de daha fazla önem kazandı. Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis de ortak kullanım alanlarından ATM’lere yönelik hizmetlerinin sıklığını artırdı. Çok sayıda kişinin işlem gerçekleştirdiği ATM’lerin temizliğinden sorumlu olan ve bu alanda Türkiye’nin lider isimleri arasında yer alan şirket, 16 bini aşkın ATM’ye yönelik hizmetini, salgın ile yoğun bir mücadelenin gerçekleştiği Mart ayında yaklaşık iki katına çıkardı.

 

“Mart ayında, 121 bin 410 silim işlemi gerçekleştirdik”

Salgınla mücadelede tüm dünya ile birlikte Türkiye’nin de önemli bir süreçten geçtiğini vurgulayan Tepe Servis ve Yönetim Bankalar Direktörü Berna Artuç, “Sektörümüzün lider ismiyiz. Elde ettiğimiz bu konumun bize getirdiği bazı sorumluluklar var. Hem sorumluluklarımızdan hem de ortak kullanım alanlarının salgının yayılmasındaki öneminden yola çıkarak sunduğumuz hizmetlerin sıklığını değiştirdik, kullandığımız ürünlere dezenfektanlı kimyasal temizlik ürünlerini de ekledik. Özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere haftada en az üç kez temizlik hizmeti sunmaya başladık ve gerçekleştirdiğimiz aylık silim işlemini 69 binden, 121 bine çıkardık. Ayrıca Düzce Valiliği’nin aldığı kararlar neticesinde bölgedeki 79 ATM’ye her gün periyodik olarak temizlik hizmeti sunuyoruz. Bu kapsamda ülkemizin salgın ile yoğun bir mücadele gerçekleştirdiği Mart ayında ATM’lere yönelik 121 bin 410 dezenfeksiyon etkili silim işlemi gerçekleştirdik” diye konuştu.

 

Toplamda 11 bankaya hizmet sunuyor!

Ülkemizdeki 11 bankaya yönelik hizmetlerini büyük bir titizlikle yürüttüklerini belirten Artuç, “Banka şubelerine temizlik personeli hizmeti de sunuyoruz. Yalnızca Türkiye’de değil, KKTC’de hizmet veriyoruz” açıklamasını yaptı. Banka operasyonlarının hizmet verilen noktaların dağınık yapısı nedeniyle operasyonel anlamda bazı zorlukları barındırdığını aktaran Artuç, “En zor yönlerinden biri de her şubede görevli tek personelin bulunması nedeniyle, hastalık ya da izin gibi durumlarda yerine başka bir personelin yönlendirilmesi. Ve bu sürecin ülke genelindeki binlerce lokasyonda kısa sürede planlanması şart” dedi.

 

“ATM’leri mobil olarak kontrol ediyoruz”

“Türkiye’nin ulaşılması en zor bölgelerindeki ATM’lerin temizlik işlemini her türlü hava koşullarına ve bölgesel faktörlere karşın yürütüyoruz” ifadelerini kullanan Artuç, “Binlerce ATM’nin temizliği ve her şubede tek bir temizlik personeliyle işlerin yürütülmesi ancak denetim, çok titiz bir planlama ile mümkün. Biz bu zorluğu; eş zamanlı operasyon yönetimi gerçekleştirmemize olanak sağlayan yüzde 100 yerli OnTime yazılımımız sayesinde aşıyoruz. Temizlediğimiz ATM’leri uzaktan erişimle, mobil ve gerçek zamanlı kontrol ediyoruz” diye konuştu. 16 bin 511 adet ATM’ye hizmet sunduklarını söyleyen Artuç, “Dezenfeksiyon çalışmalarımızda kirlerin tamamen ve hızlı bir şekilde giderilmesine yönelik çevreye duyarlı ürünler kullanıyoruz. Ürünlerimiz kirlenme işleminin gecikmesini sağlayan özelliğe de sahip” dedi.

 

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Zorlu Enerji’den koruyucu malzeme ve solunum cihazı desteği

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.