MediaMarkt, SMARTIES X Global Ödülleri’nde ‘Altın Ödül’ün sahibi oldu

Avrupa’nın önde gelen elektronik perakendecilerinden MediaMarkt, SMARTIES X Global Ödülleri’nde ‘Anne AI’ projesiyle ‘Altın Ödül’ün sahibi oldu.

Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışveriş keyfi sunan MediaMarkt, başarılı pazarlama projelerinin yarışarak ödüllendirildiği, Mobil Marketing Association (MMA) tarafından düzenlenen SMARTIES X Global Ödülleri’nde, “Social Messaging (Sosyal Mesajlaşma) / Sohbet Uygulamaları (Chat Apps) / Metin Mesajlaşması (Text Messaging)” kategorisinde bu yıl Altın Ödül kazanarak, yenilikçi uygulamalar alanında sektördeki önemini ortaya koydu.

Markaya ödülü getiren ‘Anne AI’ teknolojisi, müşteri ihtiyaçlarını analiz ederek onlara kişiselleştirilmiş ve verimli bir alışveriş deneyimi sunuyor. ‘Anne AI’, annelerin doğal sezgilerinden ilham alınarak geliştirilen, alışveriş esnasında kullanıcılara rehberlik eden yapay zekâ entegrasyonlu bir uygulama olarak, MediaMarkt’ın teknoloji ve müşteri hizmetleri alanındaki öncü vizyonunu ifade ediyor.

04 Nis 2024 - 12:30 İstanbul- İş Dünyası


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Son Saat Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Son Saat Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Son Saat Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Son Saat Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.