İstanbul’da dünya markası yepyeni bir tasarım 

Daha önce Berlin’de yaptığı 1000 m2’lik projeyle adından bahsettiren Nisa Akar, Göktürk Larus Palas’da bulunan dünya markalarının buluştuğu Maison Noble mağazasının tasarımı ve doğru tasarımın satışa olan etkisi ile ilgili detayları anlattı.

Niss Project’in kurucusu mimar Nisa Akar, perakende satış yapan mağazanın mimari tasarımını yaparken en önemli unsurların başında markanın talepleri ile mağazanın fiziksel sınırları arasında doğru denge kurmak olduğunu anlattı. Akar “Markanın taleplerini karşılamak ve marka kimliğini doğru bir şekilde yansıtmak için bazen sınırlı alan ve kaynaklarla çalışmak zorunda kalıyoruz. Ayrıca, mağazanın iç mekanında doğru akışı sağlamak ve ürünlerin sergilenmesini doğru optimize etmek de önemli bir unsur.” Dedi.

DOĞRU MAĞAZA TASARIMI SATIŞ RAKAMLARINI ARTTIRIYOR.

Gelen müşterilerin keyifli bir alışveriş deneyimi yaşamasını sağlamak üzerine düzenlemeler yaptıklarını anlatan Akar ‘’Misafirler için mağazada etkileyici vitrinler oluşturmak, ürünleri keşfedebilecekleri ve dinlenebilecekleri alanlar yaratmak alışveriş deneyimlerini daha keyifli hale getiriyor ve satış rakamlarını da arttırıyor.’’ Dedi. 

19 Nis 2024 - 13:00 - İnşaat


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Son Saat Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Son Saat Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Son Saat Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Son Saat Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.