DOLAR 17,2994 0.47%
EURO 17,6134 0.27%
ALTIN 969,150,69
BITCOIN 3626774,29%
İstanbul
27°

AZ BULUTLU

Yayla, bakliyatta Türkiye’nin En Değerli 37 markası oldu

Yayla, bakliyatta Türkiye’nin En Değerli 37 markası oldu

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2022 yılı “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasını yayınladı. Pirinç ve bakliyat sektörünün lider markası Yayla, listede Türkiye’nin En Değerli 37. Markası olarak yer aldı. Listedeki tek bakliyat markası olan Yayla, Gıda ana kategorisinde de en değerli üçüncü marka olarak sıralandı.

Pirinç, bakliyat ve işlenmiş gıda sektöründe faaliyetlerini sürdüren Yayla Agro Gıda, lider markaları ve yenilikçi ürünleri ile sektöre de öncülük ediyor. NielsenIQ 2021 verilerine göre pirinç ve bakliyat sektöründe pazar lideri olan Yayla Agro Gıda’nın ana markası Yayla, Brand Finance tarafından yapılan, “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasına göre “En Değerli 100 Türk Markası” listesinde 37. sırada yer aldı. Yayla’nın 2022 yılı marka derecesi de A+ olarak açıklandı.

Uluslararası marka değerleme şirketi Brand Finance tarafından bu yıl 16.’sı yayınlanan ve 2021 yılı verileri esas alınarak gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırması, uluslararası standartlara uygun olarak yapılan değerlendirmelerle ülkemizin öne çıkan markalarının değeri ve gücünü ortaya koyuyor. Marka gücü, bir markanın gelecekte değer üretebilme yeteneğini göstermesi bakımından önem taşıyor.

Yayla Agro Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Gümüş, Yayla’nın “Türkiye’nin En Değerli Markaları” arasında yer almasından dolayı mutlu olduklarını belirterek, “Markalaşma, bugün ülkemizin en öncelikli konuları arasında yer alıyor. Türkiye; üretim, ihracat ve ticaret merkezi konumu ile önemli bir yerde duruyor. Üretim kabiliyetimiz ve başarılı girişimcilerimiz ile bu konumu daha ileriye taşımak için markalaşmaya odaklanmalı, gerek şirketlerimizin gerekse ülkemizin marka değerini artırıcı çalışmalara hız vermeliyiz. Markaların tüketiciler nezdindeki algısı, itibarı, görünen ve görünmeyen değerlerini ölçümleyebilmek, büyüme stratejilerine yön vermek anlamında çok önemli bir rol üstleniyor. Brand Finance tarafından 16 yıldan bu yana yapılan “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasını bu açıdan çok kıymetli buluyor ve gıda sektöründeki öncü Yayla markamızla bu yıl ilk kez En Değerli 100 Türk Markası arasında 37. sırada yer almaktan mutluluk duyuyoruz. Türkiye pazarında marka gücümüzü ileriye taşımak yanında Turquality Marka Destek Programı kapsamında yer alan Legurme markamızla global pazarlarda güçlenmek hedefi ile çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

POPÜLER HABERLER

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.